Toon posts:

GeForce: PC crasht op OpenGL / lage prestaties :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
oi,
Toen ik m'n GeForce voor 't eerst had kreeg ik dus maar een 3DMark score van 1500, na
-bios update
-Detonator driver update
-Via 4in1 driver update
-DX8 update (niet helemaal goed dus, maar nu te laat :Z)
-instellingen allemaal aangepast (iig veel :P)

Nu haal ik een score van 4000 (moet volgens velen makkelijk 7000 / 8000 zijn met mijn systeempje).. Ook merk ik 't in-game heel goed als ik bijv. in HL veel decals of smoke grens tegenkom en in Quake3 reflecterende en moeilijke textures.. Weet iemand nog andere broodnodige updates, of heeft iemand nog andere helpende instellingen (alles kan ik gebruiken :))?
Kom ik ook gelijk aan bij eerste gedeelte van topic, na een paar minuutjes in OpenGL crasht m'n PC helemaal (powerknop reageert dus ook niet meer).. Software / Direct3D gaat wel goed.. Iedereen die suggesies heeft, alvast bedankt! Want dit kan eigenlijk niet langer zo! :'(

Specs:

Athlon 900 Mhz
MSI K7T pro mobo
196 MB RAM (133Mhz)
ASUS AGP-V7100 (GeForce II MX)
Win2k, service pack 1
en nog een heleboel andere onintressante zooi..

Verwijderd

makkelijk 7000-8000 trekt een MX niet..het kan wel, met zwaar overklokken (bron: madonion orb).

Meer realistisch is rond de 6000 met overklokken. Je hebt er niet bijgezet of je overklokt, maar op zich is 4000 helemaal niet zo'n slechte score...

ALs het goed is vertraagt win2k 3dmark veel, waardoor de score stukken lager uitvalt dan onder win98se. Echter met 7.17 en dx8 schijnt het weer omgedraait te zijn.

Kijk naar je spelscore en vergelijk hier mee of het naar je verwachtingen is...q3a etc zijn goede benchmarks....

Je kan ook de Crytek demo afdraaien en daarmee vergelijken.

Verwijderd

Bij jou werkt het tenminste nog.. ik heb hetzelfde handeltje als jij, alleen met een asus a7v moederbord.. nou.. vergeet het maar.. bevroren schermen... de hele tijd.. (ik draai win2k..)

Verwijderd

4000/5000 is een goede score als je't vergelijkt met andere MX'ers. Ik heb zelf 6300 met een GTS en me tb800 (niks overklokt).. Ik denk dat de problemen dus wel meevallen en de 7000-score? forget it. D'r was geloof ik dat ene geval waar die persoon bovenin naar verwijst, maar reken er maar niet op..