Toon posts:

een eigen slot maken voor game

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo gamers
ik heb een vraagje ik heb een eigen server draaien in sof 2 versie 1.0
voor 24 man nu deze server nogal populair is en vaak vol is kan ik zelf vaak niet spelen daarom deze vraag hoe maak ik een eigen slot zodat ik altijd in het zelfde slot kom bijv:slot1 is daar een programma voor alvasr bedankt

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Misschien dat je het hier ergens zou kunnen vinden? http://www.planetsoldieroffortune.com/ Verder zou ik het ook niet weten.

En misschien had dit beter in games en vragen gekunt? Er zal zo vast wel weer een persoon met een rood naampje hetzelfde adviseren ;)

TMAXTINT

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:57

Phydomir

Dennis

meestal heb je public en private slots, als je dan een aantal privateslots maakt met een pw kan je er zelf altijd in.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Verwijderd

Topicstarter
ja oke maar dat is juist de vraag hoe doe ik dat hoe maak ik zo prive slot

• G F0rce 1
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-03-2015
ff googlen en het moet geen probleem zijn tog :?

[ Voor 2% gewijzigd door G F0rce 1 op 26-08-2003 08:51 . Reden: altijd die verdomde typo's :9 ]

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

Verwijderd

Zet dit in je server.cfg en doe een restart:

seta sv_privatePassword "......."
seta sv_privateClients "1"

Heb ik van onze public server gekopieerd (Gameservers.net). Je kan ook meerdere private clients aanmaken uiteraard. Als je op de server wilt aanloggen maar deze is vol, open de console & /password .....

Moet genoeg zijn. :)
Pagina: 1