Siinds een paar dagen zit ik met een probleem. Als ik mijn computer opstart krijg ik geen beeld, en al snel sluit hij ook weer uit zichzelf af. Ik heb de monitor geprobeerd op een andere computer en daar ligt het niet aan (helaas). Dus nu denk ik dat het wel aan de videokaart (3fx Voodoo) moet liggen. Ik heb alles aangedrukt in de kast en stof afgeblazen maar het helpt allemaal niet. Iemand raad?
kijk even of je cpu fan nog wel draait... Zitten de kabels er goed in?
Druk eens op F2 tijdens het opstarten, en als dat niet werkt op alle andere f toetsen op een rij... Ga anders eens de bois in, kijken of dat werkt?
Zelf heb ik het eens meegemaakt bij een HP pc: gaf melding CPU fan failure en rebootte. Helaas startte de monitor niet snel genoeg op, dus zagen we de melding niet... Daarna wij in paniek want er zit geen cpu fan in!
oplossing? bois terug naar fabrieksinstellingen... het batterijtje was er uit geweest en het bios was vergeten niet daar de cpu fan te kijken...
Druk eens op F2 tijdens het opstarten, en als dat niet werkt op alle andere f toetsen op een rij... Ga anders eens de bois in, kijken of dat werkt?
Zelf heb ik het eens meegemaakt bij een HP pc: gaf melding CPU fan failure en rebootte. Helaas startte de monitor niet snel genoeg op, dus zagen we de melding niet... Daarna wij in paniek want er zit geen cpu fan in!
oplossing? bois terug naar fabrieksinstellingen... het batterijtje was er uit geweest en het bios was vergeten niet daar de cpu fan te kijken...
Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana
Bedankt voor de reacties.. Even in de BIOS kijken zit er helaas niet in. Er valt immers weinig te kijken zonder beeld. Ik ga er maar van uit dat de videokaart kapot is, maar klopt het dat de computer dan ook er weer zelf mee ophoudt na het opstarten??