SB 1024 met 2 uitgangen

Pagina: 1
Acties:

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-06 11:00
Ik heb een SB 1024 met twee geluiduitgangen
(dat zullen er wel meer hebben)

Nu wil ik graag van beide uitgangen tegelijk gebruik gaan maken 1 voor de pc en de andere voor videobewerking of iets dergelijks

Kan dit?
Of kan ik ze alleen allebei gebruiken als ik van die surround boxen koop???

• DjMark
  • Laatst online: 19-08 16:28
Je kunt deze uitgangen helaas niet apart gebruiken. Ze geven allebei geluid vanuit 1 bron(programma) door. Het is dus inderdaad alleen voor 4 speakers.
Je moet duurdere kaarten zoeken om echte aparte uitgangen te hebben.

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:33
DJMark:
Ik denkt dat hij het zo niet bedoeld. Hij wil denk ik gewoon op beide uitgangen tegelijkertijd hetzelfde geluid hebben. En dan de ene uitgang naar zijn computerboxen/stereo en de andere bijvoorbeeld naar de audio ingang van een videorecorder, voor het opnemen van de video edits.
Tenminste, ik denk dat hij het zo bedoelt

BTW, ik heb zelf ook de SBLIVE 1024 - heb alleen nog niet geprobeerd of je op beide uitgangen hetzelfde kunt krijgen. :)

Marstek Venus 5.12kWh v154, CT002 V118, CT003 V118 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

• Binnetie
Precies zo bedoel ik het Eymey

Kan dit ook?
Dus gewoon beide uitgangen gebruiken voor hetzelfde geluid?

Verwijderd

Je moet dan wel je audio-properties op 2 speakers zetten ipv 4, dan heb je uit allebei je uitgangen hetzelfde geluid.:)

edit:

Ik ben in de war met de XFire 1024, je moet je Live wel op 4 speakers zetten, anders word je rear-uitgang uitgeschakeld, de XFire lust 'em door als 'ie op 2 speakers staat.|:(

• DjMark
  • Laatst online: 19-08 16:28
Sorry, ik had het inderdaad verkeerd begrepen.
Maar, het antwoord is al gegeven zie ik, gewoon op 4 speaker setup zetten en geen Live!Surround ofzo. Je kunt het volume-balans tussen voor en achter ook instellen, dit moet je dan gewoon in het midden laten staan.
Succes!

• Binnetie
Ok bedankt allemaal ik ga het mrogen meteen proberen!
Pagina: 1