Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info
Ik gok dat het door de ';' komt, die al in de refresh header zit.
1
| echo "Refresh: 2;URL=index.php?page=news;id=1"; |
Is er een manier van escapen, in die headers?
Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info
1
2
3
| <? echo "Refresh: 2;URL=index.php?page=news%3Bid=1"; ?> |
Dat zou volgens mij moeten werken.
[ Voor 14% gewijzigd door CyeZ op 25-08-2003 06:33 ]
[18:54] <Prammenhanger> |HunterPro|eet
[18:55] <Prammenhanger> lijkt best op
[18:55] <Prammenhanger> |HunterProFeet
Verwijderd
En toch is dat de beste oplossing. & gebruiken. Er is niks lelijks aan, want het staat alleen in de HTML source code, verder zie je er niks van.Grijze Vos schreef op 25 augustus 2003 @ 04:06:
Ik ben af aan het stappen van de &'s in mn URL, aangezien ik nette 4.01 stricte HTML code wil genereren. en om elke & door & amp ; te vervangen, vind ik lelijk, onnodig en overkill.
Om de een of andere reden vind ik ampersands in een url lelijk
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
In Australie mag je ook links rijden
Enne idd je kunt het nog 684 keer mooier vinden op je eigen manier, het hele idee achter een protocol is juist het standaardiseren zodat server en client op dezelfde manier met mekaar praten. Conformeren dus
Ik heb de mogelijkheid, en op poort 80 zullen browsers er moeiteloos tegenaan praten. Of ik me conformeer aan HTTP en of ze er correct mee om zullen gaan is een tweede
Dat zijn de karakters waarbij je problemen kan verwachten.