Toon posts:

Random beeps

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Om 30 a 60 seconden krijg ik een erg hoge maar korte beep, deze beep klinkt anders dan de bios normaal geeft met fouten. Deze beeps heb ik zowel bij WinXP als in dos.
Specs:
-AMD 1800+
-MSI K7T266 PRO 2
-Club3D radeon 9500@9700
-SB Live!

Als mijn speakers uit staan houd ik deze beep, dus het zal dan wel uit de PC Speaker komen. De temps zijn overigens in orde.
Iemand een idee waar het aan kan liggen??

bvd!

• Emmeau
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Emmeau

All your UNIX are belong to us

zal je MSI boardje wel zijn die een probleem meldt. Al in de handleiding gekeken?

kijk ook eens hier piepend msi bordje

Er bestaat geen random beep, dus er zal toch echt wel wat fout zijn. Temps al eens handmatig gemeten?

[ Voor 64% gewijzigd door Emmeau op 25-08-2003 00:31 ]

If you choose to criticise you choose your enemies

Verwijderd

Topicstarter
Emmeau schreef op 25 August 2003 @ 00:29:
zal je MSI boardje wel zijn die een probleem meldt. Al in de handleiding gekeken?
Ja, maar over random beeps kan ik niks vinden :{

Verwijderd

Topicstarter
Emmeau schreef op 25 August 2003 @ 00:29:
kijk ook eens hier piepend msi bordje

Er bestaat geen random beep, dus er zal toch echt wel wat fout zijn. Temps al eens handmatig gemeten?
DAt topic was dus van mij, maar er is om de 1 of andere reden een slotje op gegooid :{

Maar de beep is toch echt random; de ene keer na 30 sec de andere keer weer na 55 sec :{

Hier een pic van de temps en voltages:
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=285954
Lijkt me toch ook ok.

Weet echt niemand waardoor die piep veroorzaakt wordt, ik wordt er gewoon gek van:(

Verwijderd

staat het temp. alarm in het bios (als je dat hebt) misschien wat aan de lage kant?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 August 2003 @ 13:46:
staat het temp. alarm in het bios (als je dat hebt) misschien wat aan de lage kant?
In mijn bios heb ik al maanden niks meer veranderd en deze piep heb ik pas een dag of 2. Echt wazig gewoon :{
Pagina: 1