mijn vorige post heeft een slotje gekregen omdat men denkt dat ik te lui ben om het zelf te oplossen. sorry hoor maar ik ben al vanaf zaterdag bezig om alle search door te lezen en heb geprobeerd het zelf te oplossen,maar het is me niet gelukt. nu vraag ik hulp aan andere mensen is het ook niet goed
En dit gaat 'm wel worden dan? Je stelt hier niet eens een vraag 
Verder zijn er in je vorige topic genoeg behulpzame tips gegeven, waar je het probleem al mee zou moeten kunnen oplossen.
Verder zijn er in je vorige topic genoeg behulpzame tips gegeven, waar je het probleem al mee zou moeten kunnen oplossen.
Vele anderen gingen je voor. Niet ondersteunde hardware is soms lastig inderdaad, en dat zou wel eens het probleem kunnen zijn. Dat moet je met google echt wel uit kunnen vinden (of het zo is en wat er aan te doen valt).cgok schreef op 25 August 2003 @ 00:17:
[..] ik ben al vanaf zaterdag bezig om alle search door te lezen en heb geprobeerd het zelf te oplossen,maar het is me niet gelukt. nu vraag ik hulp aan andere mensen is het ook niet goed
Hulp vragen aan andere mensen is leuk, maar niet als het vragen is naar de bekende weg, of vragen stellen waaruit blijkt dat je gewoon uberhaupt nog te weinig hebt rondgezocht, gelezen en geprobeerd om problemen te kunnen oplossen. Of vragen stellen met zo weinig info dat het lastig is te helpen.
Het is een beetje vergelijkbaar met mensen die in Windows niet weten hoe ze het Control Panel moeten bereiken, laat staan wat ze er mee zouden moeten doen. Om dan via een forum te gaan helpen is volslagen hopeloos. Kortom: meer zelf lezen en proberen! Bij Red Hat krijg je een beginners guide meegeleverd. En als je er echt niet uitkomt en een topic opent, schrijf dan op wat je allemaal hebt geprobeerd: dus niet 'ik heb een dag zitten searchen', maar WAAR je dan die dag hebt zitten searchen. En voldoende informatie helpt ook. Zo weet ik nog steeds niet welk type laptop je hebt. Daarnaar zoeken in Google i.c.m. het woord 'linux' levert vaak al een schat aan info op.
Succes ermee, maar als je weer een topic opent, probeer dan in ieder geval meer info te geven en meer zelf te proberen.
Dit topic is gesloten.
![]()