Toon posts:

[website]filmpje downloaden van website

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hello fellow tweakers,

Ik heb een probleempje. Ik moet iemand overtuigen en op www.lancia.nl staat een geweldig filmpje van de nieuwe Ypsilon. (als je het evt wil zien: lancia.nl > eerste popup volgen, na intro staat bovenin ergens "de film")
Nou is de gehele site flash, en als je op het flash gedeelte klikt wordt er ergens een idioot klein venstertje geopend met daarin een leuk filmpje. Ik vermoed dat het een gewoon quicktime filmpje is, maar ik wil deze dus downloaden en groter weergeven. Maar de venstergrootte wordt gelockt; rechtermuisknop haalt niets uit. Ik had via de search gevonden dat ik dan de gehele site moet downloaden, zodat ik de film er tussenuit kan pikken. Maar aangezien de site volledig Flash is, werkt dat waarschijnlijk niet (ik gebruik blackwidow)
Mijn vraag is dus: hoe krijg ik mijn vingers achter de url van het filmpje? Het lukt me niet en ik ben al 2 uur aan het prutsen....heeft iemand een idee hoe ik dat voor elkaar kan krijgen? Alvast bedankt,

• MarkyB
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

MarkyB

The original

Het is mij ook nooit gelukt terwijl ik het o-zo lang geprobeerd heb, dus ik denk dat het je niet gaat lukken. De eigenaar emailen met het verzoek of je het filmpje mag kan daarentegen altijd :)

• dingstje
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-01-2024

If you can't beat them, try harder

• stunn0r
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 10:58
Mijn vraag is dus: hoe krijg ik mijn vingers achter de url van het filmpje? Het lukt me niet en ik ben al 2 uur aan het prutsen....heeft iemand een idee hoe ik dat voor elkaar kan krijgen? Alvast bedankt,
maar hoe gaat de ts dat nou doen? ok.. op je linkie klikken maar zn vraag was hoe je achter de lokatie kwam

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-08 13:31

Tjark

DON'T PANIC

heel simpel: als je in explorer een popup krijgt zonder toolbar of adresbalk: druk op ctrl-n. D'r wordt dan een nieuw window geopend met alles d'r op en d'r aan. Je kan dan 't adres zien en ook gewoon view->source doen.

tadaa.... 2 seconden ipv 2 uur prutsen www.watbenjedan.com

*insert signature here

Verwijderd

Topicstarter
DE vraag is natuurlijk....hoe krijg je dat voor elkaar? Heb je de Flash file geopend? Learn me the tricks and I will succeed ;)

• MarkyB
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

MarkyB

The original

Give a man a fish and he'll be happy. Learn a man to fish, and he will never ask the question again.

• dingstje
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-01-2024
geklikt op dat linkje, rechterklik, properties, geopend in new window (idd beter op ctrl+n geklikt) en source bekeken.

If you can't beat them, try harder

Pagina: 1