Ik dacht start maar eens een topic over de NEC 341i, want daar was nog niets van te vinden bijna. De telefoon is nu ongeveer een week oud, maar ik kon hem alleen maar vinden bij Primafoon. Ik ben bij 9 winkels geweest, maar was alleen bij de Primafoon te vinden. Ik was de gelukkige die net de allerlaatste in het assortiment kon krijgen en de rest moet weer wachten tot de volgende sending. Reserveren is dan toch wel handig.
Ben sinds 2 dagen nu in het bezit van deze telefoon die ik lekker van mijn pappie heb gekregen
, Tis natuurlijk wel een beetje voor zakelijk gebruik, want als mijn pa van huis is dan regel ik de aandeeltjes thuis. Omdat ik niet altijd thuis ben om dat te doen heb ik dus deze telefoon van mijn pa gekregen. Hiermee kan ik nu via i-mode gewoon netjes alle aandeeltjes in de gaten houden, de koersen bekijken in realtime en orders plaatsten voor het kopen en verkopen van aandeeltjes. Erg handig en ook leuk gedaan moet ik zeggen.
Ik gebruik het apparaat natuurlijk ook wel weer voor wat plezier. Voor het oog ziet het er ook wel aantrekkelijk uit.
Omdat ik er ook redelijk vlug bij ben met het kopen van deze telefoon kreeg ik er introductie extraatjes erbij. namelijk een oplader voor in de auto, een extra batterij (wat errug handig is) en een koptelefoontje. Ik las op het internet dat na 25 augustus er ook een actie komt en dat je dan een carkit er gratis bij krijgt terwaarde van 99 euro.
Heb niet eerder met zo'n telefoon gewerkt, maar het is makkelijk in gebruik en de camera levert ook nog wel goede kwaliteit met foto's. Beeldscherm heeft zo'n 65000 kleuren wat natuurlijk leuke plaatjes oplevert. Voor de rest heb ik nog niet veel te melden over de telefoon, want ik moet nog allemaal een beetje uitzoeken hoe alles een beetje in zijn werking gaat. Kan in ieder geval al lekker e-mailen met mijn pa in Algerije
, beleggen via i-mode en bellen natuurlijk. Maar dat zijn ook de meest belangrijke dingen die ik gebruik voor deze telefoon.
Voor de rest ben ik er zeer tevreden over.
Hier nog ff 2 plaatjes:

Ik heb gewoon ff snel de plaatjes gestolen van de i-mode site, want ik kon nergens anders verder plaatjes vinden over deze telefoon.
Hier nog ff wat specs:
NEC n341i
Afmetingen: 101 x 48 x 24mm
Gewicht: 110 gram
Verwisselbaar front: Nee
Display: Dual
Spreektijd: Tot 200 minuten
Standby tijd: Tot 170uur
Antenne: Inwendig
Kleurenscherm: 65536 kleuren
Schermgrootte: 162 x 216
Lichtsignaal: Ja
Ringtones: 13
Spraakringtones: Ja
Geluid: 40 tone polyphoon
Animaties: Ja
JAVA diensten: Ja
SMS sjablonen: Nee
T9: Ja
Camera: Geïntegreerd
Downloads: BMP/Gif/WBMP/JPEG, bewegende beelden, ringtones
Tel.boek: 500 entries
Voice Dialling: Ja
Voice Memo: 20 x 20 sec
Handleiding online: Beschikbaar
En denk maar niet dat het ding het 170 uur volhoud, want dat beteknd dat je in feite niets mag doen met het ding. Het is mij al gelukt om 1 batterij op te krijgen en dat was binnen 48 uur.
Ben sinds 2 dagen nu in het bezit van deze telefoon die ik lekker van mijn pappie heb gekregen
Ik gebruik het apparaat natuurlijk ook wel weer voor wat plezier. Voor het oog ziet het er ook wel aantrekkelijk uit.
Omdat ik er ook redelijk vlug bij ben met het kopen van deze telefoon kreeg ik er introductie extraatjes erbij. namelijk een oplader voor in de auto, een extra batterij (wat errug handig is) en een koptelefoontje. Ik las op het internet dat na 25 augustus er ook een actie komt en dat je dan een carkit er gratis bij krijgt terwaarde van 99 euro.
Heb niet eerder met zo'n telefoon gewerkt, maar het is makkelijk in gebruik en de camera levert ook nog wel goede kwaliteit met foto's. Beeldscherm heeft zo'n 65000 kleuren wat natuurlijk leuke plaatjes oplevert. Voor de rest heb ik nog niet veel te melden over de telefoon, want ik moet nog allemaal een beetje uitzoeken hoe alles een beetje in zijn werking gaat. Kan in ieder geval al lekker e-mailen met mijn pa in Algerije
Voor de rest ben ik er zeer tevreden over.
Hier nog ff 2 plaatjes:

Ik heb gewoon ff snel de plaatjes gestolen van de i-mode site, want ik kon nergens anders verder plaatjes vinden over deze telefoon.
Hier nog ff wat specs:
NEC n341i
Afmetingen: 101 x 48 x 24mm
Gewicht: 110 gram
Verwisselbaar front: Nee
Display: Dual
Spreektijd: Tot 200 minuten
Standby tijd: Tot 170uur
Antenne: Inwendig
Kleurenscherm: 65536 kleuren
Schermgrootte: 162 x 216
Lichtsignaal: Ja
Ringtones: 13
Spraakringtones: Ja
Geluid: 40 tone polyphoon
Animaties: Ja
JAVA diensten: Ja
SMS sjablonen: Nee
T9: Ja
Camera: Geïntegreerd
Downloads: BMP/Gif/WBMP/JPEG, bewegende beelden, ringtones
Tel.boek: 500 entries
Voice Dialling: Ja
Voice Memo: 20 x 20 sec
Handleiding online: Beschikbaar
En denk maar niet dat het ding het 170 uur volhoud, want dat beteknd dat je in feite niets mag doen met het ding. Het is mij al gelukt om 1 batterij op te krijgen en dat was binnen 48 uur.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2003 23:46 ]