Ik heb sinds vandaag waterkoeling.
Ik pc aan gezet, temp bekeken in bios. liep op tot 30 graden. Ik windows in en kijken of alles werkte, cpuburnin vooor 30 min gebraaid zonder vastloper. Ik denk mooi het werkt.
Dus ik pc weer naar boven gebracht en sluit alles aan. zet pc aan en ga een beetje surfen. Na 30 min gaat de pc spontaan uit
Ik zet em weer aan en kijk in bios en temp is gewoon netjes 33 graden. dit een paar keer. Ik denk geheugen is aan het kloten. dus ik memtest draaien klaprt ie er weer uit
toen wou hij dus niet meer aan.
Dus pc weer naarbeneden en cpu er uit. Niks aan te zien gewoon als nieuw.
Dus ik aan buurjongen gevraagt of ik mijn AMD 2500+ bij hem kan testen.
Na te testen blijkt hij niks te doen.
Dus voor de laaste beetje hoop dat ik nog had zet ik em in mijn eigen pc met de WC, en volverbazing gaat hij weer aan en is er niks aan de hand. Dus ik weer naar boven met dat dang gaat aan, maar op 1100 Mhz, dus ik zet em op de snelheid dat hij moet lopen ( 166 x 11) en reboot. En hij blijft weer hangen, dus ik bios gereset en nog niks.
Kan ik er nu van uit gaan dat mijn CPU naar de
is
Ik pc aan gezet, temp bekeken in bios. liep op tot 30 graden. Ik windows in en kijken of alles werkte, cpuburnin vooor 30 min gebraaid zonder vastloper. Ik denk mooi het werkt.
Dus ik pc weer naar boven gebracht en sluit alles aan. zet pc aan en ga een beetje surfen. Na 30 min gaat de pc spontaan uit
Dus pc weer naarbeneden en cpu er uit. Niks aan te zien gewoon als nieuw.
Dus ik aan buurjongen gevraagt of ik mijn AMD 2500+ bij hem kan testen.
Na te testen blijkt hij niks te doen.
Dus voor de laaste beetje hoop dat ik nog had zet ik em in mijn eigen pc met de WC, en volverbazing gaat hij weer aan en is er niks aan de hand. Dus ik weer naar boven met dat dang gaat aan, maar op 1100 Mhz, dus ik zet em op de snelheid dat hij moet lopen ( 166 x 11) en reboot. En hij blijft weer hangen, dus ik bios gereset en nog niks.
Kan ik er nu van uit gaan dat mijn CPU naar de