9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º
Daarna kan hij weer gewoon terug als je het programma gestart hebt.
HODL
//edit: AH! Ik zie net dat de processor score van 204 naar 186 is gezakt! Zeker weten dat ik met de tweak meer punten haal?
[ Voor 28% gewijzigd door JayVee op 25-08-2003 10:36 ]
ASCII stupid question, get a stupid ANSI!
Hmm.. nou lekker dan. Mijn PC staat niet altijd aan. Als ik dat progsel wil starten moet ik eerst de tijd veranderen, dan UD Tweaker starten en weer de tijd aanpassen.Ralphie schreef op 25 augustus 2003 @ 07:34:
Moet je voor de gein eens de tijd van je pc een jaar terug zetten, doet wonderen!
Beter dat ik dan maar even de maker ga mailen?
9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º
Heb het even tijdelijk opgelost door HT in de bios uit te zetten, zodat windows het maar als 1 processor ziet en nu 100% belasting geeft...
Maar als jij hem ook mailt... misschien meer reactie
Trouwens: je tijd een jaar terug... damn, dat is toch geen oplossing? Jij werkt zeker niet met agenda's en zo
*edit:
Ligt niet zozeer aan UDtweaker danwel aan UD zelf...Je score omlaag na gebruik progje...
Bij mij schommelt de score voor CPU ook nog wel eens, samen met mijn score voor de netwerkkaart trouwens...
Maar daar lijkt UD niet veel aan te willen doen, ze onderkennen het probleem, maar is geen prioriteit..
[ Voor 31% gewijzigd door 2bme op 25-08-2003 15:52 ]
I used to be schizofrenic, but we're oke now... ;)
HODL
ASCII stupid question, get a stupid ANSI!

[ Voor 5% gewijzigd door Ralphie op 25-08-2003 16:51 ]
HODL

Maar ik vind het sowiezo een nadeel van UDtweaker dat je hem niet automatisch bij het opstarten kunt laten starten in de tray (of heb ik iets gemist?)
I used to be schizofrenic, but we're oke now... ;)