in nieuws: Philips brengt dvd-speler met DivX-ondersteuning uit staan een hoop reacties hoog (+3 en +4) gemodereerd, terwijl deze dit niet verdienen. Ik ben er inmiddels overheen gegaan, maar misschien kan e.e.a. nog wat beter.
Hoi! welkom op tmf, even meteen offtopic, je icoon is brak en geeft een kruisje dit komt door BC4. ik ga ook voor je het draadje doorlopen 
Hmmm ik ben nog bezig, maar er mag ook iemand anders even naar kijken
Hmmm ik ben nog bezig, maar er mag ook iemand anders even naar kijken
[ Voor 22% gewijzigd door Teckna op 24-08-2003 22:40 ]
Eveneens doorheen gefietst
Zoeken op BC4 helpt mij niet uit de droom. Wat isset? (appollo brak begrijp ik?) Anyway, ik had al langer door dat mijn usericon weg was. Alleen ik moet het formaat van het plaatje aanpassen en daarvoor moet ik eerst weer een tekenprogramma installeren.Teckna schreef op 24 August 2003 @ 22:38:
Hoi! welkom op tmf, even meteen offtopic, je icoon is brak en geeft een kruisje dit komt door BC4. ik ga ook voor je het draadje doorlopen
Daar was ik al bang voor.Hmmm ik ben nog bezig, maar er mag ook iemand anders even naar kijken
[ Voor 4% gewijzigd door JustDutch op 24-08-2003 22:49 ]
Usericon verdwenen, zelfs als je hem nog ziet.JustDutch schreef op 24 August 2003 @ 22:47:
[...]
Zoeken op BC4 helpt mij niet uit de droom. Wat isset? (appollo brak begrijp ik?) Anyway, ik had al langer door dat mijn usericon weg was. Alleen ik moet het formaat van het plaatje aanpassen en daarvoor moet ik eerst weer een tekenprogramma installeren.
Gelukkig ben ik niet de enige modder[...]
Daar was ik al bang voor.