Toon posts:

[WIN XP] CD R WIN 3.9D probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Afgelopen week heb ik na een hoop gerommel EAC aan de praat kan gekegen. Het had besloten te stoppen met dienst doen nadat ik een nieuwe hdd had gekregen omdat de vorige kapot ging. Ik had de chipsetdrivers geupdate omdat hij regelmatig bleef haken en alles leek weer in orde.
Krijg ik er het volgende probleem bij dat er wel aan gerelateerd is...
Ik heb inmiddels al gezocht maar kan er niks over vinden.
Het probleem is:
Ik maak gebruik van CDRWIN 3.9D en ik wilde vanmiddag een CD waar ik nogal blij mee ben kopieren om te zorgen dat ik er nog lang plezier van heb. Op het moment dat ik het opstart en op de kopieer-functie klik krijg ik deze foutmelding:
You have selected an unsupported device...
A generic driver will be used, so some or all functions may not work properly.

"Nou daar kan ik wel mee leven" dacht ik. Het enige waar ik het voor gebruik is 1:1 kopieën op 2 speed dus dat mag best.
Nou komt echter het volgende probleem als ik wil gaan branden. Hij analyseert de disc layout en komt dan met het volgende scherm:
Error: 'SET READ PARAMETERS' command failed on device 0:10:0.
Illegal command request (04h 00h 02h 26h 00h)

En daarmee is het feest dus afgelopen. Ook als ik kijk 'devices and settings' krijg ik de eerste foutmelding als ik bij 'readers' kijk.

Hoe krijg ik dit opgelost?

• magic45
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-05 12:15
Hmm lijkt mij dat de drivers van je cd-r speler niet goed werken of er niet zijn. Indien dat wel het geval is kan het ook zijn dat CDRWIN 3.9D je CD-R Drive niet ondersteund kijk hier-voor in de readme.txt of op de website.

Verwijderd

Topicstarter
Maar hoe kan het dan dat het voor die kloteupdate het nog wel deed?

Verwijderd

Topicstarter
Helemaal niemand die een idee heeft? :?

Verwijderd

heb je drivers van cdrwin zelf ook geinstalleerd dit kun je namelijk weigeren met het installeren.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 August 2003 @ 15:00:
heb je drivers van cdrwin zelf ook geinstalleerd dit kun je namelijk weigeren met het installeren.
Heb ik ook al geprobeerd, nog steeds geen resultaat.
Pagina: 1