Ik heb een hercules Radeon 9700 non pro kaartje en heb hier wat probleempjes mee.
Hij lijkt errug snel TE warm te worden, games lopen vast en als het errug warm weer is dan reboot mn pc vanzelf.
Als ik 3DMark 2003 draai dan sluit hij vaak opeens af en kapt hij ermee,
Ik denk dat het warmte is omdat als ik een tafelfan ervoor zet is het over.
Hij is NIET overklokt en eerder had ik er geen problemen mee.
Raar vind ik het omdat de meesten waarvan ik weet die dezelfde kaart hebben hem moeiteloos kunnen overklokken naar de snelheden van een Pro.
Als ik hem probeer te overklokken loopt de boel zo vast.
Je zou toch zeggen dat zo een kaart moeiteloos moet kunnen werken omdat ze op hogere temperaturen worden getest.
PS: k heb een nieuw topic geopend omdat ik het al eerder had gepost maar er was niet op gereageerd.
Hij lijkt errug snel TE warm te worden, games lopen vast en als het errug warm weer is dan reboot mn pc vanzelf.
Als ik 3DMark 2003 draai dan sluit hij vaak opeens af en kapt hij ermee,
Ik denk dat het warmte is omdat als ik een tafelfan ervoor zet is het over.
Hij is NIET overklokt en eerder had ik er geen problemen mee.
Raar vind ik het omdat de meesten waarvan ik weet die dezelfde kaart hebben hem moeiteloos kunnen overklokken naar de snelheden van een Pro.
Als ik hem probeer te overklokken loopt de boel zo vast.
Je zou toch zeggen dat zo een kaart moeiteloos moet kunnen werken omdat ze op hogere temperaturen worden getest.
PS: k heb een nieuw topic geopend omdat ik het al eerder had gepost maar er was niet op gereageerd.
The one you cant see...