Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!
Verwijderd
Je kan 117 bellen en dan optie 1 of optie 2 kiezen. Dan krijg je een SMS terug met je resterende minuten en met een SMS bundel ook je resterende SMS.tjAb schreef op 24 August 2003 @ 21:57:
zal ze morgen eens ff bellen....maar denk er zijn hier vast wel luitjes die weten of het mogelijk is om daar achter te komen...
bvd
je alles veel mooier onder controle hebt van de internet site.
Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!
Ik vond die functie ook wel handig en heb VF gemaild en vertelden me dat ze er druk mee bezig waren en dat het gauw komt
Verwijderd
http://www.vodafone.nl/onlinefactuurservice/index.html
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2003 23:10 ]
hmm "het nummer dat u heeft gekozen is geblokkeerd"Verwijderd schreef op 24 August 2003 @ 22:04:
[...]
Je kan 117 bellen en dan optie 1 of optie 2 kiezen. Dan krijg je een SMS terug met je resterende minuten en met een SMS bundel ook je resterende SMS.
vergeten erbij te vermelden..Verwijderd schreef op 24 August 2003 @ 23:08:
Vodafone is er al mee bezig... De site is al af:
http://www.vodafone.nl/onlinefactuurservice/index.html
ik heb prepaid
Verwijderd
Nu komt de aap uit de mouw!
Vandaar, en t-mobile is naar mijn id altijd nog stukken voordeliger.
AvOn schreef op 24 August 2003 @ 22:14:
lang leven vodafone notben om die reden lekker overgestapt naar t-mobile waar
je alles veel mooier onder controle hebt van de internet site.
Ga ff ergens anders offtopic zitten flamen wil je?AvOn schreef op 25 August 2003 @ 09:46:
Ze melden mij nml al anderhalf jaar lang dat ze daar mee bezig zijn.
Vandaar, en t-mobile is naar mijn id altijd nog stukken voordeliger.
je draagt echt helemaal niks bij aan dit topic
Krijg je niet een sms op het moment dat je voorraad op is ofzo?
Misschien kan je info opvragen via 555, hetzelfde nummer om het sms tegoed te kopen?
Het is geen flame, alleen mijn ervaring mbt tot het opvragen van belminuten,sjuk schreef op 25 August 2003 @ 10:05:
Ga ff ergens anders offtopic zitten flamen wil je?
je draagt echt helemaal niks bij aan dit topic![]()
Krijg je niet een sms op het moment dat je voorraad op is ofzo?
Misschien kan je info opvragen via 555, hetzelfde nummer om het sms tegoed te kopen?
sms voorraad e.d.
Verwijderd
Het verschil tussen vodafone en t-mobile is dat t-mobile de eerste minuut altijd de eerste hele minuut afrekend en niet per seconde. als je dus 5 sec belt ben je 1 minuut uit je bundel kwijt.
Bij een abo kan je gewoon met 117 optie 1 je tegoeden opvragen via sms, dit is ook nog eens gratis dus geen geklooi met een pc om het op te zoeken
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2003 10:22 ]
Verwijderd schreef op 24 augustus 2003 @ 23:53:
[...]
Nu komt de aap uit de mouw!Maar goed... Dan weet ik het helaas niet. Gaat het niet gewoon bij de beltegoedlijn? Of via die SMS code waarmee je anders je beltegoed op kan vragen?
*101# is het voor beltegoed...maar daar komt verder helemaal niks in voor van die sms voorraad...Verwijderd schreef op 25 August 2003 @ 10:21:
Staat die sms voorraad niet gewoon in beeld als je *100# intypt, waar je normaal je beltegoed dan ziet. Probeer dat eens.
Het verschil tussen vodafone en t-mobile is dat t-mobile de eerste minuut altijd de eerste hele minuut afrekend en niet per seconde. als je dus 5 sec belt ben je 1 minuut uit je bundel kwijt.
Bij een abo kan je gewoon met 117 optie 1 je tegoeden opvragen via sms, dit is ook nog eens gratis dus geen geklooi met een pc om het op te zoeken
en gewoon 555 bellen voor info over al deze shit komt ook niks naar voren over je huidige status...zeer fijn dus.
zal ze maar ff bellen..kom net uit me werk
en druk in het menu op toets 1, en wacht ff en hoop dat je een sms krijgt (soms gaat t mis)
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing