Toon posts:

DVD writer

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal, ik ben hier nieuw op het forum en ik heb een vraagje.

Ik zou graag een DVD brander willen kopen voor mijn PC die een DVD kan branden die op alle standalone DVD's spelers af te spelen is. Bestaat die en hebben jullie advies voor mij waar ik op moet letten daar ik weinig kennis van zaken heb want ik snap geen bal van dat + en - en RW

Groetjes Sjaak

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2003 21:01 ]

• wizzzzzz
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-03 09:41
(jarig!)
SONY DRU-510a

Kijk een op www.dvdrhelp.com. Daar vindt je alles wat je wilt weten

[ Voor 74% gewijzigd door wizzzzzz op 24-08-2003 21:06 ]

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06:36

Sjaak_Afhaak

Bleh!

nou sjaak, het branden van een DVD is niet zo moeilijk, maar jou vraag is of het ook op alle stand-alone DVD-spelers kan afspelen, en dat is nou juist het grote probleem. de (her)schrijfbare DVD's komen in 2 formaten: DVD-R(W) en DVD+R(W). Het probleem is dat lang niet alle DVD spelers allebei de formaten aankunnen, laat staan dat ze het al aankunnen om zelfgebrande DVD's af te spelen. (maar met 'nieuwere' dvd spelers is dat geen probleem meer)

[ Voor 7% gewijzigd door Sjaak_Afhaak op 24-08-2003 21:05 ]

Hier staat tekst

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jullie snelle reactie's. Als ik met deze Sony een DVD brand moet ik dan + of - branden of brand die gewoon een DVD die overal af te spelen is.

Is deze Sony beter dan de NEC 1300 ? en waarom dan ?

En hoe zit het met de software, ik lees dat je die vaak moet updaten, waarom ?

Groetjes Sjaak

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Kijk eens netjes in de FAQ van dit subforum (wat je eigenlijk had moeten doen eer je dit topic opende, zoals duidelijk in het forumgedrag gedeelte van de [faq]registratievoorwaarden[/] staat uitgelegd, maar dat terzijde ..), daarin kun je namelijk vinden welke DVD writer je het beste kunt nemen B)

Voor de rest kun je de compatibiliteitslijsten terugvinden op o.a. www.dvdrhelp.com , maar deze site staat vanzelfsprekend ook in de FAQ van dit subforum :)

Dit topic is gesloten.