Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
als een monitor niet gelijk strak beeld geeft in een graphische omgeving, en helemaal als het in de hoeken is. Is de monitor gewoon gefect
terugbrengen dus ja
terugbrengen dus ja
Je kan bij deze monitor de hoeken toch ieder apart bijregelen? Of vergis ik me nu?
Verwijderd
Maar da's volgens mij alleen de KLEUR. Kun je volgens mij NIET de boel scherper mee maken...
Verwijderd
Hey, ik heb ook een iiyama 450 pro, en d'r zit nu een dikke kras in de hoek
Is tijdens vervoer naar een LAN party opgekomen...'t ziet er echt niet uit 
Ik heb iiyama nog niet gebeld, maar weet iemand uit ervaring wat ze met dit soort dingen doen?
thx
Bassov
Ik heb iiyama nog niet gebeld, maar weet iemand uit ervaring wat ze met dit soort dingen doen?
thx
Bassov
Nou wat denk je zelf?
"Nou meneer de importeur ik nam hem dus mee naar een lanparty en toen liet ik m vallen op een betonnen vloer en hij is in 1000 stukjes uiteengevallen. Mag ik nu een nieuwe?"
Importeur: "Maar meneer, natuurlijk krijgt u een nieuwe, wat is uw klantnummer? Dan komen we m vanmiddag nog halen, en dan nemen we een VM510 mee, zodat u goed van de schrik kunt bekomen..."
Of toch niet?
Als het je eigen schuld is, vette dikke pech.
Verder moet Erw inderdaad direct de winkel bellen en zeggen dat ze m mogen komen halen ofzo, want dit hoort niet... Die is gewoon WOA (wounded on arrival
). Ik heb er ook een (2e hands voor 850 gekocht) en die doet t perfecto.
"Nou meneer de importeur ik nam hem dus mee naar een lanparty en toen liet ik m vallen op een betonnen vloer en hij is in 1000 stukjes uiteengevallen. Mag ik nu een nieuwe?"
Importeur: "Maar meneer, natuurlijk krijgt u een nieuwe, wat is uw klantnummer? Dan komen we m vanmiddag nog halen, en dan nemen we een VM510 mee, zodat u goed van de schrik kunt bekomen..."
Of toch niet?
Als het je eigen schuld is, vette dikke pech.
Verder moet Erw inderdaad direct de winkel bellen en zeggen dat ze m mogen komen halen ofzo, want dit hoort niet... Die is gewoon WOA (wounded on arrival
Pagina: 1