A901HT Vision Master Pro450

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 29-08 11:54
A901HT Vision Master Pro450
Heb ik pas gekocht en start net mn PC op en nu zijn de hoeken erg erg erg wazig.
Ik heb een Geforce en die werk correct dus daar ligt het niet aan,ook heb ik de nieuwste drivers geinstalleerd
Wie weet wat het zijn kan en wie weet een oplossing..............?

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Verwijderd

Terug !!!

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:40
als een monitor niet gelijk strak beeld geeft in een graphische omgeving, en helemaal als het in de hoeken is. Is de monitor gewoon gefect

terugbrengen dus ja

3kwp pvoutput

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21:23
Je kan bij deze monitor de hoeken toch ieder apart bijregelen? Of vergis ik me nu?

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-12-2025
Ja, je kan de hoeken appart regelen. Menu 4 geloof ik.

Verwijderd

Maar da's volgens mij alleen de KLEUR. Kun je volgens mij NIET de boel scherper mee maken... :(

Verwijderd

Hey, ik heb ook een iiyama 450 pro, en d'r zit nu een dikke kras in de hoek :( Is tijdens vervoer naar een LAN party opgekomen...'t ziet er echt niet uit :(

Ik heb iiyama nog niet gebeld, maar weet iemand uit ervaring wat ze met dit soort dingen doen?

thx

Bassov

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 27-08 10:23
Nou wat denk je zelf?
"Nou meneer de importeur ik nam hem dus mee naar een lanparty en toen liet ik m vallen op een betonnen vloer en hij is in 1000 stukjes uiteengevallen. Mag ik nu een nieuwe?"
Importeur: "Maar meneer, natuurlijk krijgt u een nieuwe, wat is uw klantnummer? Dan komen we m vanmiddag nog halen, en dan nemen we een VM510 mee, zodat u goed van de schrik kunt bekomen..."
Of toch niet? ;)
Als het je eigen schuld is, vette dikke pech.
Verder moet Erw inderdaad direct de winkel bellen en zeggen dat ze m mogen komen halen ofzo, want dit hoort niet... Die is gewoon WOA (wounded on arrival :D). Ik heb er ook een (2e hands voor 850 gekocht) en die doet t perfecto.

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

Pagina: 1