GoT radio DJ Contest op Hagi 108?

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Kort geleden heb ik in de HK een topic gepost over een mislukte overname van mijn internet radiostation. In dat topic vroeg ik ook wat tips over hoe we meer luisteraars kunnen krijgen, en iemand reageerde als volgt:
BredeP schreef op 14 August 2003 @ 14:18:
Voer een stunt uit, maak in overleg met de mods hier eventueel een DJ Contest op jouw radiostation. De winnaar mag vervolgens een maand/jaar ofzo eens in de week of weet ik het een sessie draaien op jouw radiostation. Zo wordt die DJ bekender, en doordat je hier op GoT de contest hebt gehouden, zullen er best veel GoTters ff gaan luisteren.
Dit leek me wel een goed idee, en ik dacht er dus aan om een soort GoT programma ofzo in te lassen waarin er demo's van GoT'ers te horen zijn.
Elke maand mogen de mensen dan stemmen (of iets dergelijks) welke DJ op Hagi 108 te horen mag zijn. En die DJ krijgt dan een tijdje een eigen programma. En als de DJ bevalt, kan hij definitief lid worden van de Hagi 108 crew.

Ik open dit topic om van mods te horen of dit mogenlijk is (dus dat er een topic gaat lopen waar mensen zich kunnen aanmelden, en waar andere mensen commentaar kunnen geven op de demo's van de DJ's) en of mensen ideeen hebben om dit idee bij te schaven als zij nog suggesties hebben.

Edit : Het topic over Hagi 108 staat hier

[ Voor 6% gewijzigd door Glacier op 24-08-2003 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:22
Laten we hier per mail even verder over babbelen, OK ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:40

JvS

Ik heb hem zelf ook

Zeef neemt contact met je op.

Ik zou niet weten waarom, maar het moet schijnbaar geheimzinnig >:)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.