Toon posts:

Trust IR ontvanger voor gsm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb in de search gezocht, maar kon geen antwoord op mijn vraag vinden en heb in google gezocht maar kon daar ook niets vinden.

Ik heb net een Trust AMI mouse 250S cordless gekregen, en geinstalleerd. Ik zag dat het ding werkte met Infrarood. Nu krijg ik binnen kort een 6610, en ik wil daar dus plaatjes naar versturen via een IR poort. kan ik de IR van mijn muis daarvoor gebruiken? Het IR apparaatje is PS2.
Welke software kan het IR signaal van mijn gsm ontvangen op een IR ontvanger van mijn trust muis?

Ik hoop echt dat het werkt :9~

Verwijderd

Topicstarter
sorry domme vraag een telefoon moet heen en weer kunnen zenden. deze kan alleen ontvangen.

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-08 08:35

Korakal

Up up up!

Nee gaat niet lukken, ook niet met een trucje. Je ontvanger is geen IrDA compatible apparaat.
En kicken van een topic svp pas na minimaal 24 uur doen :Y)

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:36

Meneer aard

Porsche rulez!

het infarood modem van je telefoon werkt met een andere infarood.

Daardoor kun je zelfs niet je telefoon aan veel laptops knopen door middel van infarood.

Het beste is dan toch zo`n irda convertor van sweex bijvoorbeeld.

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

• Nulnulnix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-06 13:04

Nulnulnix

BOFH

Da's bull, Meneer aard!

Ten eerste heeft de 6610 géén infrarood MODEM, maar een IrDA poort (en da's technisch gezien best wel een groot verschil)...
Daarnaast heb ik op mijn werk met alle merken en types laptops en desktops te maken en zodoende heb ik ook vaak telefoons via de IrDA moeten koppelen aan de computers. Daarbij heb ik nog NOOIT (!!!) problemen ondervonden!
Als het niet werkt dan is er toch iets anders aan de hand... (verkeerde instellingen, drivers, etc.)

Op mijn PC heb ik overigens een actisys IrDA poortje van een paar Euro en die werkt perfect (met 6210 en 6610)! Poort is inmiddels 3jaar oud. Ook de Psion wordt herkend (alleen is de software niet geschikt om dataoverdracht via Ir te doen).

[ Voor 4% gewijzigd door Nulnulnix op 25-08-2003 09:14 ]

We have just one world, but we live in different ones...

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-08 08:35

Korakal

Up up up!

Nulnulnix schreef op 25 August 2003 @ 09:07:
Als het niet werkt dan is er toch iets anders aan de hand... (verkeerde instellingen, drivers, etc.)
Hier zit 'm vaak de ellende, en wat dat betreft heeft Meneer aard gelijk dat het soms/vaak niet werkt (omdat de standaard geinstalleerde drivers niet IrDA compatible zijn).

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt iedereen _/-\o_

------------------
sorry domme vraag een telefoon moet heen en weer kunnen zenden. deze kan alleen ontvangen.
------------------

Klopt toch wat ik hier zeg??? of niet???? correct me if iam wrong :?

Trouwens dit is mijn eerste topic dat meer dan 12 uur op staat :>
Pagina: 1