[MBM]Na installatie geen detectie

Pagina: 1
Acties:

• SuB-Gold
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-04-2024

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

Topicstarter
Had eerst MBM 5.3.3.0 en heb nu MBM 5.3.4.0 gedownload en geinstalleerd, maar de cpu temp en fanspeed indicatie doet het niet meer. Ik heb alle mogelijkheden geprobeerd (dus andere sensors). Ik heb een Asus P4P800 Deluxe met een 2.4ghz HT CPU. Voorheen werkt MBM dus wel. Het rare is ook dat bij installatie hij aangaf dat het een onbekend moederbord was. Bijvoorbeeld de opties die ik kan kiezen bij de temp.: LM75-1 en 2 of ViaVT1211-1,2 en 3. Hierbij geeft die dus allemaal temp. weer die niet kloppen.
Iemand een flauw idee of iemand die dit nu ook heeft met zijn P4P800 Deluxe board.

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
tijdens install moet je iets kiezen van 'automatic' of nog iets. wat heb je daar gekozen?

verder kan het zijn dat je de vraag krijgt dat er wat sensors op je mobo zitten die mbm moet enablen, en of je dat dan wilt doen of later
heb je die gehad?

zo niet probeer is een reinstall

meer kan ik d'r niet van maken
check de site anders ook ff

mbm.livewiredev.com

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• SuB-Gold
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-04-2024

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

Topicstarter
BasieP schreef op 24 August 2003 @ 19:51:
tijdens install moet je iets kiezen van 'automatic' of nog iets. wat heb je daar gekozen?

verder kan het zijn dat je de vraag krijgt dat er wat sensors op je mobo zitten die mbm moet enablen, en of je dat dan wilt doen of later
heb je die gehad?

zo niet probeer is een reinstall

meer kan ik d'r niet van maken
check de site anders ook ff

mbm.livewiredev.com
Nope heb wel iets met automatic gehad over of die MBM moet starten met Windows, en ook niets met enablen van sensors (wel die I/O driver die erop zit (ook ff geherinstalled)). Dan komt het schermpje van; your board not found.
Tja... dan maar weer de oude installeren ofzo!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
SuB-Gold schreef op 24 August 2003 @ 20:59:
[...]

Nope heb wel iets met automatic gehad over of die MBM moet starten met Windows, en ook niets met enablen van sensors (wel die I/O driver die erop zit (ook ff geherinstalled)). Dan komt het schermpje van; your board not found.
Tja... dan maar weer de oude installeren ofzo!
dat venstertje krijg je alleen als je de MBM io driver installeerd, dit doet ie volgens mij alleen bij de eerste install

probeer eerst is te verwijderen (uninstall)

This message was sent on 100% recyclable electrons.