The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Spielerij - Games & Discussies --> Spielerij - Problemen & Vragen
En het gaat om "Tomb Raider: The Angel of Darkness" veronderstel ik?
En het gaat om "Tomb Raider: The Angel of Darkness" veronderstel ik?
op www.gamefaq.com vind je zat goede walktroughs (misschien is het de volgende keer een goed idee om aan te geven om welk deel van een spel het gaat
)
En het helpt misschien om ff een pic te postten om welk gedeelte het precies gaat
. Ben er zelf namelijk al voorbij, maar weet niet meer goed hoe en wat
Over welke Tombraider hebben we t eigenlijk, t allereerste deel? Of een latere versie?
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Oeps, sorry vergeten. Yep het gaat om The Angel of Darkness.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Dat is The Angel of Darkness.kamstra schreef op 24 August 2003 @ 20:00:
Over welke Tombraider hebben we t eigenlijk, t allereerste deel? Of een latere versie?
En inderdaad, als je een pic post heb je een grote kans dat ik het wel weer weet..
🌞🍃
Het ging hierom:

Ik moet langs die rommel voor me, maar via GameFAQ heb ik de oplossing al gevonden. Namelijk een paar tredes terug is een deur. Als je die intrapt dan krijg je voldoende kracht om het krat wel te kunnen verplaatsen. Ik ben nu al weer een eindje verder. Ik zit nu op het dak.
Volgende keer zal ik eerst eens op GameFAQ kijken voor een oplossing.
Toch bedankt!

Ik moet langs die rommel voor me, maar via GameFAQ heb ik de oplossing al gevonden. Namelijk een paar tredes terug is een deur. Als je die intrapt dan krijg je voldoende kracht om het krat wel te kunnen verplaatsen. Ik ben nu al weer een eindje verder. Ik zit nu op het dak.
Volgende keer zal ik eerst eens op GameFAQ kijken voor een oplossing.
Pagina: 1