Toon posts:

Webcam op webserver

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
grrrr ik word gek met al die software. Wat i simpel wil is dat er om de zoveel tijd een plaatje van mij webcam naar een ftp server wordt gestuurd. En dat ik dan in amerika op mij pda kan kijken wie er achter de pc zit in nederland zodat ik die er af kan schoppen met wat ander leuk software. Ik zit al voor 6 maanden in amerika en wil graag wat meer beveiliging. Weet iemand een webcam proggie DAT WERKT EN SIMPEL IS. zonder dat je special pagina´s moet aan vragen maar gewoon een jpg filtje naar jou ftp server stuurt

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-07 16:55

jep

Dat is een goed punt. Programma's zijn of veel te commercieel, of ze kunnen teveel, of ze werken slecht. Onder Linux is het programma 'webcam' perfect, ik weet niet of je Linux of Windows draait. Voor windows mist het inderdaad nog een beetje, of ik ken het niet.

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Coffeecup webcam programma, dat werkt prima. Aanradertje :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

het programma Kabcam, erg makkelijk en werkt perfect.

http://www.kabsoftware.com/kabcam.htm

• defl8te
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-09-2024

defl8te

weetikkût

chillcam...

kan zowel streamen als jpgjes ftp-en...

Chriet Titulaer is de man

• twixx
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Je kunt ook gewoon je PC uitzetten of weghalen als je niet wilt dat iemand anders er gebruik van maakt?

Je kunt trouwens ook gewoon remote inloggen met TSC en dan kijken welke users er nog meer ingelogd zijn. Maar om zo iemand te bespieden enz. lijkt me een erg slechte en onvolwassen bedoeling.

9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º

• monkel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08 22:37

Verwijderd

biromsoft webcam... is helaas niet gratis maar werkt wel makkelijk. de trial is te vinden op download.com
twixx schreef op 25 August 2003 @ 12:34:
Je kunt ook gewoon je PC uitzetten of weghalen als je niet wilt dat iemand anders er gebruik van maakt?
het is een webserver... meestal werkt die beter als die aanstaat.

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2003 12:40 ]

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-08 22:22

Boss

+1 Overgewaardeerd

Zit ingebouwd in Windows XP. Kan je om de x minuten een foto naar je FTP laten sturen. Je kan zelfs nog de namen opgeven voor de bestandjes en kiezen voor overschijven of nummeren.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-08 22:22
Volgens mij bedoel je de Powertoy Timershot voor XP... Maar die werkt niet met 90% van de webcams..

Pvouput live

• monkel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08 22:37
trouwens, op visiongs zit ook bewegingsdetectie. zodat je bijv een mailtje kan laten sturen als er wat gebeurt
Pagina: 1