Toon posts:

Wat is beste Grafische kaart op het moment?

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb van plan een nieuwe computer te kopen, buget maakt niet uit.
Maar ik wil es weten wat dan de beste grafische kaart is, de Geforce FX of Radeon9800Pro?
En zou ik w8en op Athlon 64? of duurt dat nog langer dan 2maanden dat die er is??

• Sebazztiaan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-07 14:35

Sebazztiaan

sebas!

Kan je niet zoeken op internet naar een paar reviews? of op de site van 3dMark kijken, daar staat een overzicht.....

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:30
[edit: :+]

Hier stond dus een plaatje van een of andere 1337-OpenGL kaart..

Ik zou voor een Dell Dual Xeon Workstation gaan..

[ Voor 89% gewijzigd door Cereal op 24-08-2003 18:04 ]

Verwijderd

Apple adverteerd met hun PowerMac G5..
(gelijk over dat 64-bit)

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-08 18:56

alienfruit

the alien you never expected

Als het budget niet uitmaakt, dan zou ik gewoon wachten op de Athlon 64 hoor :) Heb je een mooie blaascomputer, fantastische computer om veel geld aan uit te geven :D

Qua 3d kaarten geen idee, die ATI schijnt beter te zijn dan de Geforce heb ik gehoord. Maar of het waar is. ATI Radeon is wel ietsie pietsie goedkoper dan de Geforce volgens de prijslijst hier....

[ Voor 14% gewijzigd door alienfruit op 24-08-2003 18:05 ]

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• Aham brahmasmi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-12-2025
Sla eens een computerblad open of zoek een paar vergelijkende reviews van videokaarten op internet... De snelste kaart is momenteel volgens mij de Geforce FX 5900 Ultra.

Als ik jou was zou ik ook eens kijken naar verschillende geluidskaarten; niet zomaar een Creative nemen omdat dat merk je zo bekend in de oren klinkt/het merk van je vorige kaart was/enz; in de PC-Active van deze maand staat een goeie vergelijkingstest van geluidskaarten van allerlei merken.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:05
Tamelijk kansloos dit, temeer er 'tig reviews te vinden zijn over de performance v.d. kaarten (welke per game ook nog eens verschillen zodat er niet sec een beste aan valt te wijzen).

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.