[bigscreen] tv gezocht

Pagina: 1
Acties:

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:58

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Ik ga binnenkort een nieuwe tv kopen. De prijs maakt mij in principe niet uit (<2500E als 't kan). Grootte/diepte/kleur maakt ook niet uit, ik maak er gewoon ruimte voor. :) en ik heb de volgende eisen:

- 82cm (32") of groter, breedbeeld
- geen TFT
- geen plasma
- merk Philips (don't ask why) ;)

Als ik met deze eisen ga zoeken zijn er nog redelijk wat mogelijkheden, maar waar ik eigenlijk benieuwd naar ben (hopelijk zijn hier mensen met ervaring:

- wat zijn de nadelen van 92cm t.o.v. 82cm beelddiagonaal? (behalve diepte van de kast en prijs)
- heeft iemand ervaring met PixelPlus van Philips? In de winkel vond ik het niet overtuigend, maar het beeld is wel iets beter. Op langere termijn? Hoe bevalt dat?
- heeft iemand ervaring (een monteur ofzo) met levensduur? "Leeft" een 82cm of grotere tv bijvoorbeeld korter dan een 70cm?

Thnx for any info!

[ Voor 6% gewijzigd door spaceboy op 24-08-2003 17:29 ]

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• flagnite
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
spaceboy schreef op 24 August 2003 @ 17:29:
...

- wat zijn de nadelen van 92cm t.o.v. 82cm beelddiagonaal? (behalve diepte van de kast en prijs)
- heeft iemand ervaring met PixelPlus van Philips? In de winkel vond ik het niet overtuigend, maar het beeld is wel iets beter. Op langere termijn? Hoe bevalt dat?
- heeft iemand ervaring (een monteur ofzo) met levensduur? "Leeft" een 82cm of grotere tv bijvoorbeeld korter dan een 70cm?
Philips 32pw9527 / 36pw9527 zijn aanraders voor je. Persoonlijk vind ik alleen de meerprijs van 36" tov 32" het niet waard, maar die afweging moet je uiteraard zelf maken. De bijbehorende leaflet van Philips kun je overigens hier binnenhalen: http://www.p4c.philips.co...2/32pw9527_12_pss_nld.pdf

- 92 cm heeft niet echt een nadeel tov een 82 cm beelddiagonaal. Wellicht dat je er wel iets verder vanaf 'moet' gaan zitten. Owjah: en een inkoppertje - hij is zwaarder ;)
- PixelPlus zorgt voor veel meer detail in het beeld (Philips claimt ongeveer 30% meer beeldlijnen). Bevalt prima! Wel is het zo dat je het verschil bij hoge kwaliteit ingangssignalen beter ziet (bv DVD).
- Ik heb nog geen verschil in levensduur gemerkt tussen 92/82/72 cm tvs van hetzelfde type

Verwijderd

Check hier maar eens :

http://www.kieskeurig.nl/...ode%5D=~tv~&SearchOrder=4

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2003 19:49 ]

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-07 17:42

jasjenl

Liab A Tymo

Als je voor een grote beeldbuis tv gaat en geld niet uitmaakt, ga dan meteen voor een Loewe Aconda 93102 zw ;). Wellicht toch een beetje boven budget, maar dan heb je ook echt groot beeld (102 cm).

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
jasjenl schreef op 24 August 2003 @ 21:59:
Als je voor een grote beeldbuis tv gaat en geld niet uitmaakt, ga dan meteen voor een Loewe Aconda 93102 zw ;). Wellicht toch een beetje boven budget, maar dan heb je ook echt groot beeld (102 cm).
Tja, wel gaaf ding, maar zoals ik zei:

- graag onder de 2500 euro (15.000 euro is dus geen optie) :)
- Philips

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 12:53

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Ik vind PixelPlus echt ()&#($*#%/. Het lijkt allemaal wat scherper op het eerste gezicht, maar als je goed kijkt zie je dat je idd, meer pixels krijgt, zoals de naam al beloofd. Ik heb scenes gezien (vooral met snelbewegende dingen) waarbij je op 1,5 meter afstand het gevoel had dat je naar een ultra low quality DivX te kijken zat. Ik raad ook Loewe aan, maar als je voor Philips gaat, bespaar jezelf wat centen en laat die PixelPlus zitten.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:34
spaceboy schreef op 24 August 2003 @ 17:29:
Ik ga binnenkort een nieuwe tv kopen. De prijs maakt mij in principe niet uit (<2500E als 't kan).
spaceboy schreef op 24 augustus 2003 @ 22:21:
[...]

Tja, wel gaaf ding, maar zoals ik zei:

- graag onder de 2500 euro (15.000 euro is dus geen optie) :)
- Philips
Pas dan even je openingspost aan ...

-

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-07 17:42

jasjenl

Liab A Tymo

Toch dan een wat serieuzer vraagje: ik denk dat je in het formaat en de prijsklasse waarin jij wat zoekt je met een merk als Loewe (ze hebben ook betaalbaarder modellen, die 102 cm is overigens volgens mij geen 15000 euro maar zo'n 5000, maar dat terzijde) beter af bent dan met Philips. Waarom dan persé Philips? Personeelswinkel of zo?

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Dr. Strangelove schreef op 24 August 2003 @ 22:23:
Ik vind PixelPlus echt ()&#($*#%/. Het lijkt allemaal wat scherper op het eerste gezicht, maar als je goed kijkt zie je dat je idd, meer pixels krijgt, zoals de naam al beloofd. Ik heb scenes gezien (vooral met snelbewegende dingen) waarbij je op 1,5 meter afstand het gevoel had dat je naar een ultra low quality DivX te kijken zat. Ik raad ook Loewe aan, maar als je voor Philips gaat, bespaar jezelf wat centen en laat die PixelPlus zitten.
Kan je PixelPlus niet uitzetten dan? Al die grote Philips-dingen hebben PixelPlus namelijk. En ik ben erg gecharmeerd van Philips tv's.

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
jasjenl schreef op 24 August 2003 @ 22:25:
Toch dan een wat serieuzer vraagje: ik denk dat je in het formaat en de prijsklasse waarin jij wat zoekt je met een merk als Loewe (ze hebben ook betaalbaarder modellen, die 102 cm is overigens volgens mij geen 15000 euro maar zo'n 5000, maar dat terzijde) beter af bent dan met Philips. Waarom dan persé Philips? Personeelswinkel of zo?
Hmm... tja, eigenlijk is het gewoon voorkeur omdat ik nooit problemen heb gehad met Philips tv's tot nu toe, het redelijk betaalbaar is en het redelijk verkrijgbaar is. Loewe is toch wat exclusiever en naar ik dacht wat duurder. Maar ik zal eens kijken. Ik moet in elk geval ab-so-luut geen Sony.

• C4M1
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-02-2022

C4M1

3x Denken, 1x Doen

Overweeg ook eens Panasonic, dat maken naar mijn mening mooiere TV's dan Philips. De Panasonic TX-36PD30 heeft niet voor niets een Eisa award in de wacht gesleept! http://www.eisa-awards.org/awards/2003-2004/index.htm
Verder geldt net als met audio dat je het beste in de winkel kunt vergelijken.

Orange & Red

• Dr. Strangelove

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Mijn JVC HV32D25 had ook een EISA Award in de wacht gesleept... geen aanbeveling kan ik jullie zeggen, ik heb er twee thuis gehad voordat ik mijn geld terug gevraagd heb.

Ga dus in elk geval zelf kijken voor je beslist.

Loewe maakt ook betaalbaardere modellen... de Aventos en de Mimo zijn voor resp. 1750 en 2000 euro te krijgen, en zijn IMHO de beste 82cm widescreens die er zijn, waarbij de Mimo in feite een Aventos met een 'iMac-achtige' behuizing is.

Verwijderd

Je kunt PP uitzetten. Je kunt ook een split screen aanzetten zodat je het verschil kan zien. Ik heb het idee dat alleen hoge kwaliteit beelden zoals DVD echt voordeel hebben bij deze techniek.

• StarTAC
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05-2025
Thomson is ook zeker geen verkeerde optie. In Nederland heeft het niet echt een naam, in andere europese landen overigens wel. Maar het is zeker een goed merk. Ik heb laatst een 28" breedbeeld van Thomson gekocht, en daar ben ik zeer over te spreken. Beeldkwaliteit is zeer goed. Ook het design vind ik erg mooi.

Zoiets is wel leuk bv:
Afbeeldingslocatie: http://www.thomson.de/images/TNE/pdfcontent/images/l_32wz840w.gif

iRacing Profiel

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Voor 2500 euro heb je een redelijke TV + redelijke beamer . :?

Senile! Senile Oekaki

• StarTAC
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05-2025
_bas_ schreef op 25 August 2003 @ 00:25:
Voor 2500 euro heb je een redelijke TV + redelijke beamer . :?
Redelijke TV = 1000 euro.
Redelijke Beamer ≠ 1500 euro

Gaat niet echt lukken dus...

iRacing Profiel

• Tele
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
StarTAC schreef op 25 August 2003 @ 10:23:
[...]

Redelijke TV = 1000 euro.
Redelijke Beamer ≠ 1500 euro

Gaat niet echt lukken dus...
Scheelt €50, mgoed, dit was de waarschijnlijk niet de bedoeling van de topicstarter. :)

• Pixal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

voor de prijs van een uitmuntende tv heb je een matige beamer

beamer is niet echt vervanging van een tv.. je zit met meer factoren. lamp gaat minder lang mee en is duur (veel gebruiken is dus erg dure tv vervanger)

beamer maakt meer lawaai dan tv

beamer is overdag minder prettig dan een goede tv

ik vind een beamer leuk om film op te kijken, liever dvd ivm "slechte" signaal wat een kabel levert

dit is echter geheel offtopig want de TS zal heus niet gaan overwegen een beamer te kopen

en tot slot zeg ik liever projector dan beamer.. mn maglite is ook een beamer namelijk :? en ik mag er aan toevoegen dat ik je keus voor philips ondersteun, we hebben zelf ook 2 philips breedbeeld tv's en zijn er erg tevreden over. natuurlijk kunnen andere merken ook goed zijn maar daar hebben we dan weer geen ervaring mee

[ Voor 21% gewijzigd door Pixal op 25-08-2003 15:55 ]

• FireStarter
  • Laatst online: 22-05 14:08
Ik begin ook eens te kijken naar een breedbeeld. Stel je budjet is 1500 eur, wat kan ik dan het beste kopen kwa merk? Ieder merk heeft zo zo'n prijsgebieden waar hij uitsteekt.

w00t

• Nikel
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
De baas van HTForum was wel goed te spreken over de Philips pixelplus modellen, maar dan na de pixelplus uitgezet te hebben. Volgens mij kun je voor 2500 euro wel een mooie 92 cm pixelplus kunnen vinden.

• Dr. Strangelove

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Lekker nuttig: PixelPlus TV kopen en dan PP uitzetten, terwijl dat het belangrijkste is wat die toestellen apart zetten van de Philips TVs die dat niet hebben. Bespaar jezelf een paar honderd €€€ en koop dan meteen een toestel zonder PP.

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Met alle respect, maar als je zegt groot, <2500 en alleen philips,
waarom pak je dan niet gewoon een philipscatalogus erbij. Zoveel zullen het er dat niet zijn.

Indien je naar meer merken kijkt, kan ik me voorstellen dat de ervaring hier op GoT iets toe kan voegen, maar nu? Zullen er hooguit een stuk of 4 zijn, vergelijk die even in de winkel!

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07-08 11:30

Sm0k3r

cough...cough...

Ok effe een tip van een 82cm matchline eigenaar, als je het geld hebt en je zorgt ervoor dat je met meer dan 1 persoon kan tillen of laten bezorgen neem de 92 matchline van philips... en over dat PP tijdens normaal TV merk je nix, wat ik wel irritant vind is dat films op documentaires lijken of nederlandse soapseries vanwege scherpte, ik hou van cult films dus VCR gaat bij mij er nog in, alleen jammer van de superbeeldkwaliteit want dat fucked de cult sfeer :))
Ik ben philips fan maar mening is als nog niet beinvloed want ik ben gewoon overgehaald door philips kwaliteit, dus fan word je en ben je niet meteen.

Philips, let's make better things

stop.

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Dr. Strangelove schreef op 25 augustus 2003 @ 16:47:
Lekker nuttig: PixelPlus TV kopen en dan PP uitzetten, terwijl dat het belangrijkste is wat die toestellen apart zetten van de Philips TVs die dat niet hebben. Bespaar jezelf een paar honderd €€€ en koop dan meteen een toestel zonder PP.
Ja maar die ZIJN er dus niet, 92cm Philips tv's hebben allemaal PP.

Enne, over die reply dat ik van GoT geen extra info zou kunnen krijgen: het lijkt me juist wel, want ik heb voor mezelf de selectie al vrij nauw gemaakt. Maar ondertussen ben ik alweer wijzer geworden dat Panasonic en Loewe ook wel 's alternatieven kunnen zijn. Ik was gewoon benieuwd naar user-experiences.

• Dr. Strangelove

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Ja maar die ZIJN er dus niet, 92cm Philips tv's hebben allemaal PP.
Da's erg jammer, ze hadden (en veel winkels hebben ze nog als ex-demo's) wel 92 cm BBs zonder die rottige PP. Ik kan alleen maar zeggen dat je er maar eens goed naar moet kijken voor je koopt.

Verwijderd

ik ben gisteren bij megapool geweest, JVC en PANASONIC zagen er het beste uit..
die verkopers zeiden, de scherpste tv die hier binnen staat is van sony en philips, sony met hun trinitron buizen(IMO totaal niet scherp) en philips met PP.

er scheelt toch wel iets met PP want zo scherp lijkt het me niet, een gewoone JVC 100hz zag er MINSTENS evengoed uit hoor.

ik ga me dan ook een 82cm JVC 100Hz kopen, staan maar 898€ hier in belgie:)

• C4M1

C4M1

3x Denken, 1x Doen

Ik zou verkopers niet zo snel vertrouwen, het enige motto wat je als verkoper hebt is hetgene wat op voorraad is verkopen. Verder vond ik vorig jaar DNM en PP nogal eens wat geanimeerd overkomen, maar het kan zijn dat dat beter is geworden.

Orange & Red

Verwijderd

haha, heeft er iemand ervaring met de levensduur. Een beetje normale tv moet toch wel een jaar of 15 meegaan. Maar 15 jaar geleden waren er nog niet zulke grote schermen. Toch? Dus over de levensduur zullen niet veel mensen een antwoord op weten te vinden.

Verwijderd

die verkopers weten er idd de ballen van..

die sony buizen zijn echt niet scherp! die van philips met hun PP op meeste momenten ook niet.

wat ik wel eigenwaardig vond, toen ik in een sony winkel stapte, dus uitsluitend sony, waren die schermen ineens allemaal superscherp, ma echt stukken scherper dan bv in megapool en andere winkels..misschien een truukje zodat het beeld er in de winkel scherper uitziet? iemand die dit weet?

• C4M1

C4M1

3x Denken, 1x Doen

Het zijn gewoon Panasonic TV's die ze in een Sony behuizing hebben gestoken :P
Nee, ff serieus: Het probleem bij veel winkels is dat ze 100 TV's op 1 aansluiting hebben, wat voor veel signaalverlies zorgt. Als je met zorg schakelt en versterkt kan dit vermeden worden.

Orange & Red

Verwijderd

hmm, ik zie meestal wel het verschil tussen een onscherpe beeldbuis en wat storing op de kabel..

die sony's hadden ineens zo geen grote pixels als je van dichtbij keek, terwijl andere winkels echt pixels vertoonde, zoals je soms hebt bij divx films..

eigenlijk vertonen veel breedbeeld tv's onscherp beeld als je wat dichter kijkt eh, met gewoone 4:3 tv's heb je dat een stuk minder!

• DynaMikeY
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 31-07 11:56

DynaMikeY

1976 Kever 1300

Verwijderd schreef op 26 August 2003 @ 00:46:
haha, heeft er iemand ervaring met de levensduur. Een beetje normale tv moet toch wel een jaar of 15 meegaan. Maar 15 jaar geleden waren er nog niet zulke grote schermen. Toch? Dus over de levensduur zullen niet veel mensen een antwoord op weten te vinden.
Ik heb een Philips 28DC2070/20, een 28" 4:3 Matchline TV uit ~1990. Was destijds duurste Philips TV verkrijgbaar, 4285 gulden. Maar het is het geld waard geweest, want hij doet het nog steeds, heb er video, gamecube en PC op aangesloten, dus hij wordt veel gebruikt.

Ik wou dat dat ding kapot ging, dan heb ik een excuus om een breedbeeld te kopen :) (uiteraard weer een Philips... al was het maar omdat ik er werk :))

Oke, hij is 4:3, maar het design kan er nog steeds mee door:
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/m.dammer05/tv.jpg

(dat ding wat achterop staat is een centerspeaker, hoort er dus niet bij)

Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD

• menn0
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-08 13:15
Ik weet niet wat je tegen een Sony hebt, maar ik vind Sony Wega FD trinitron toch echt beeldschoon. Philips met hun bolle spiegels vind ik zeker niet zo mooi. Wel handig om te zien wat er zoal in je woonkamer plaatsvindt, en of het zonnetje schijnt.

Verwijderd

Ik ben zelf ook een verkoper van o.a. tv's, en als geld niet in de weg zou staan zou ik inderdaad zelf ook kiezen voor een Loewe, wij hebben bij ons in de winkel eigenlijk alle modellen staan van loewe, (ook de 42" spheros plasma :9~ ) en het zijn gewoon beeldkwalitatief echt de betere tv's.
De pixelplus serie van philips is natuurlijk best een mooie tv, die wij ook veel verkopen als iemand op zoek is naar "het nieuwste van het nieuwste" en de plasma-tv's nog aan de dure kant vind.
Maar om even over PP verder te gaan, onze ervaring is eigenlijk dat het alleen bij een goed signaal zoals bijvoorbeeld DVD of schotel pas echt goed tot zn recht komt, en dan is het nog afhankelijk hoe kritisch je bent want het maakt niet uit bij watvoor signaal, je hebt atlijd last van een soort digitalisering.
Als je een philips wil zonder PP, kun je beter voor een ander model kiezen dan PP uit te zetten denk ik. Scheelt een hoop geld. Het beste is dan eigenlijk om een Matchline model te zoeken zonder PP, of een oud model of 1 uit de Design-serie van philips. Dan heb je dus wel een kwalitatief beter Matchline chassis, maar geen Pixel +. (bijvoorbeeld een 32pw9576) of een nieuw model philips niet uit de matchline serie, dus ook zonder PP zoals de 32pw8818.

• DIJK
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:18
spaceboy schreef op 24 August 2003 @ 22:27:
[...]

Hmm... tja, eigenlijk is het gewoon voorkeur omdat ik nooit problemen heb gehad met Philips tv's tot nu toe, het redelijk betaalbaar is en het redelijk verkrijgbaar is. Loewe is toch wat exclusiever en naar ik dacht wat duurder. Maar ik zal eens kijken. Ik moet in elk geval ab-so-luut geen Sony.
Mijn ouders hebben laatst een nieuwe TV gekocht en gingen na wat advies en rondkijken kiezen dus de Loewe Aventos (vrij goedkoop model van loewe) en de Philips Pixelplus. Deze zaten in dezelfde prijsklasse (scheelde misschien 50 euro). Na t naast elkaar zetten van de TVs en vergelijken was de keuze niet moeilijk. Het beeld van de Loewe was echt een stuk mooier/strakker. De philips had (mogelijk) wel een iets beter geluid, maar dat was toch nauwelijks interessant omdat de tv toch doorgeschakeld is naar de audio set+speakers.

[ Voor 3% gewijzigd door DIJK op 26-08-2003 12:31 ]

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-07 21:00

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

De Thomson rear projection tv's van dit moment schijnen erg goed te zijn, binnen jouw budget kun je dan denken aan een 105 of 133 cm. Kijk voor de 133 cm maar eens op http://www.kieskeurig.nl/...h1/Thomson%2052JW640S.htm Ik heb ze in de praktijk gezien, en het is echt mooi beeld tegenwoordig! Althans, als het digitaal wordt aangevoerd (dvd, satelliet). Normale TV zal een iets mindere kwaliteit geven door het grote beeld.

I'm only responsible for what I say, not for what you understand.

• Masselink
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 17:30

Masselink

Voor de dorst

Ik heb een 92CM Philips matchline met Dolby Prologic. Ik zou echter een losse Dolby Digital set aanschaffen omdat het geluid dan veel beter is.

Mijn Tv heeft een 1,5 jaar geleden 6000 gulden gekost. Dus met 2500 euro en een beetje pingelen kom je een heel end.

Wireguard VPN Client: https://github.com/masselink/MasselGUARD

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Sorry, een flinke kick, maar ik heb ondertussen geshopt her en der en ben tot de conclusie gekomen dat ik een Loewe wil. ERG mooie tv's. Heb ik twee vragen over:

1) weet iemand wanneer de nieuwe catalogus uitkomt (de oude is geldig vanaf 1 november 2002), en of daar wellicht nieuwe artikelen/tv's in zullen staan (deze info moet dus van een insider komen) :) En veranderen prijzen vaak bij Loewe of zijn die heel stabiel zodat ik net zo goed nu als over een maand kan kopen?

2) heeft iemand ook negatieve ervaringen/dingen ontdekt aan de Loewe 9281 ZW (81cm/76cm visible diagonaal)? Dingen die je als koper graag van te voren weet.

Ik heb deze tv dus uitgebreid in de winkel getest en ik ben eigenlijk wel verkocht, maar misschien heb ik niet op de goeie dingen gelet. :)

Afbeeldingslocatie: http://www.euronet.nl/users/tcls/temp/LoeweAconda9281ZW.jpg
(en dan zonder dat onderstel, da's te duur en vind ik niet mooi) :)

[ Voor 10% gewijzigd door spaceboy op 08-10-2003 23:48 ]

• marz01
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-07 14:15
nu bij correct de 36pw 9527 voor 1999
dus 92cm 100hz tv-tje voor weinig ;) ff laten calibreren ( zie http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?board=14 )

Verwijderd

BeQuietAndDrive schreef op 26 August 2003 @ 12:34:
De Thomson rear projection tv's van dit moment schijnen erg goed te zijn, binnen jouw budget kun je dan denken aan een 105 of 133 cm. Kijk voor de 133 cm maar eens op http://www.kieskeurig.nl/...h1/Thomson%2052JW640S.htm Ik heb ze in de praktijk gezien, en het is echt mooi beeld tegenwoordig! Althans, als het digitaal wordt aangevoerd (dvd, satelliet). Normale TV zal een iets mindere kwaliteit geven door het grote beeld.
Ik heb deze tv op advies van jou bekeken @ media markt. Hij is megagroot :9~
en de beeldkwaliteit is echt geweldig beter dan die van de plasmaschermen die daar stonden ! Als ik het geld bij elkaar kan sprokkelen ga ik hem zeker halen (2300 euro)

Verwijderd

Ik heb geen topic gevonden over 28 inch breedbeeld tv's, dus ik ga het hier eens in proberen.

Ik ben al lange tijd op zoek naar de perfecte en betaalbare breedbeeld tv. Van huis uit gaat mijn voorkeur uit naar Philips. Maar aangezien ik de laatste tijd vaak tegenvallende berichten hoor, is die voorkeur een stuk afgenomen.

Ik ben dus op zoek naar een 28 inch breedbeeld tv.
Voorkeur:
S-video in
dolby digital
rond de 1000 Euro
en vooral: goede prijs/kwaliteit verhouding!

Wie kan mij helpen?
Diederik
Pagina: 1