Ik ga binnenkort een nieuwe tv kopen. De prijs maakt mij in principe niet uit (<2500E als 't kan). Grootte/diepte/kleur maakt ook niet uit, ik maak er gewoon ruimte voor.
en ik heb de volgende eisen:
- 82cm (32") of groter, breedbeeld
- geen TFT
- geen plasma
- merk Philips (don't ask why)
Als ik met deze eisen ga zoeken zijn er nog redelijk wat mogelijkheden, maar waar ik eigenlijk benieuwd naar ben (hopelijk zijn hier mensen met ervaring:
- wat zijn de nadelen van 92cm t.o.v. 82cm beelddiagonaal? (behalve diepte van de kast en prijs)
- heeft iemand ervaring met PixelPlus van Philips? In de winkel vond ik het niet overtuigend, maar het beeld is wel iets beter. Op langere termijn? Hoe bevalt dat?
- heeft iemand ervaring (een monteur ofzo) met levensduur? "Leeft" een 82cm of grotere tv bijvoorbeeld korter dan een 70cm?
Thnx for any info!
- 82cm (32") of groter, breedbeeld
- geen TFT
- geen plasma
- merk Philips (don't ask why)
Als ik met deze eisen ga zoeken zijn er nog redelijk wat mogelijkheden, maar waar ik eigenlijk benieuwd naar ben (hopelijk zijn hier mensen met ervaring:
- wat zijn de nadelen van 92cm t.o.v. 82cm beelddiagonaal? (behalve diepte van de kast en prijs)
- heeft iemand ervaring met PixelPlus van Philips? In de winkel vond ik het niet overtuigend, maar het beeld is wel iets beter. Op langere termijn? Hoe bevalt dat?
- heeft iemand ervaring (een monteur ofzo) met levensduur? "Leeft" een 82cm of grotere tv bijvoorbeeld korter dan een 70cm?
Thnx for any info!
[ Voor 6% gewijzigd door spaceboy op 24-08-2003 17:29 ]
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.