Verwijderd
Gevaarlijk. Ik had grote OpenGL game probs met dat kreng. DirectX only. Heb er uit pure wanhoop maar een Voodootje naast gehangen.
de tnt2's zijn dacht ik erg goed ontwikkeld (de drivers...) voor openGL..volgens mij is dat toch DE kaart voor jou als je gaat 3d-en
Verwijderd
heb nog geen opengl problemen gehad hoor, met de g400..
spellen:
quake2
quake3
unreal tourney
half-life
driver
etc.
spellen:
quake2
quake3
unreal tourney
half-life
driver
etc.
3D Studio Max draait heerlijk op mijn TNT 2 Ultra
Zowel in D3D als in OpenGL
Hier stond wat, maar nu niet meer! Of toch...
De matrox g400 doet het prima met alle spelen.
Ik heb nog geen problemen gehad.
Heel soms heb je een patch nodig.. maar die kan je zo downloaden op www.matrox.com
Dit heb je met alle videokaarten.
Ik heb nog geen problemen gehad.
Heel soms heb je een patch nodig.. maar die kan je zo downloaden op www.matrox.com
Dit heb je met alle videokaarten.
Verwijderd
Wordt steeds beter. Matrox heeft onlangs weer 2 driver updates gedaan en nu is OpenGL ook up to date. Inclusief onhebbelijkheden zoals flikkering in het helicopter gedeelte van 3DMark2000.
"k heb via dikke mats (dank U, baas) nu een G400 draaien (totdat NV15 uit komt) en draait ook OpenGL perfect en snel op een Athlon 600. G400 is wel procesorafhankelijk(veel meer dan een GeForce bijv.), dus 't antwoord van je vraag heeft in grote mate te maken met wat voor proc je draait.
"k heb via dikke mats (dank U, baas) nu een G400 draaien (totdat NV15 uit komt) en draait ook OpenGL perfect en snel op een Athlon 600. G400 is wel procesorafhankelijk(veel meer dan een GeForce bijv.), dus 't antwoord van je vraag heeft in grote mate te maken met wat voor proc je draait.
Verwijderd
die processor-afhankelijkheid is voor gebruik bij 3D Apps best wel kut, je kent denk ik wel Maya Artisian (ken je realtime kleien enzo), dat gebruikt dus zowel de proc als de videokaart, TNT 2 heb ik zelf en dat gaat redelijk, maar de GeForce schijnt schijnt dus perfect te zijn hiervoor.
Pagina: 1