Verwijderd schreef op 27 August 2003 @ 19:47:
Thnx voor alle replies zover!
zkywalker:
Ik heb kai's power tools 6.0 gedownload, maar heb het niet kunnen vinden. Zou je misschien even kunnen checken waar je het gezien hebt?
Het zit ook in 5.0, niet in 6.0. In 5.0 wordt 't "RadWarp" genoemd. KPT heeft de vervelende gewoonte om bij elke nieuwe versie gewoon compleet nieuwe functionaliteit in te bouwen en het voorgaande weg te laten.
Iemand moet me toch echt eens uitleggen hoe groot die horde mensen hier is die de topicstart niet kunnen lezen en vervolgens vanalles gaan zeggen dat nergens op gebaseerd is. Er word bij mijn weten
nergens iets over vectoriseren gezegd, behalve het voorstel waarmee het misschien beter kan (weg opnieuw tekenen in vectoren), en iemand doet een volkomen
loze suggestie voor Illustrator te gebruiken.
Je zou hem op kunnen slaan in TIFF en hem dan laten tracen in Adobe Streamline.
Streamline is een programma dat Adobe heeft opgegeven. Het werkt niet onder XP of 2K. Verder is het een ranzig programma dat in feite alleen in zwart-wit effectief kan tracen (en dan nog niet). Flash MX kan dat nog beter. Maar al met al, weer geen goed antwoord.
gibbie : laat dat plaatje van die weg eens hier zien. Misschien kunnen we dan al wat meer.
[
Voor 4% gewijzigd door
Yoozer op 29-08-2003 13:56
]