Toon posts:

inktpatroon vervangen van hp deskjet lukt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een HP deskjet 695C, waarvan ik de zwarte inktpatroon wil vervangen, maar dit lukt dus niet. M'n vader heeft de oude patronen weggegooit en alleen een zwarte gekocht, van wecare. Als ik nu de inktpatroon erin zet en een testpagina wil afrukken, dan komt hij eerst met een melding dat de kleureninktpatroon verkeerd is geinstalleerd, maar ja, deze zit er niet in dus dat kan ik begrijpen. Maar daarna komt hij met de melding dat er een nieuwe inktaptroon gevonden is en als ik een goede afdrukkwakliteit wil hebben dat ik hem moet uitlijnen. Maar als ik dan de zwarte inktpatroon wil uitlijnen dan komt hij met een grove foutmelding dat Hpftbx16 een fout heeft gemaakt.
Als ik de koppen wil gaan reinigen dan gaat dat oranje lampje branden en dit doet hij dus ook niet.
Ik heb de printer gedeinstalleerd, alles in het register verwijderd, alles opnieuw geinstalleerd, maar nog steeds hetzelfde.
moet misschien de kleurenpatroon er ook in? ik weet het echt niet meer....

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Die 695 hebben toch kleur en zwart tegelijk in de printer zitten?!?
Als dat inderdaad het geval is, moet er een kleurenpatroon in zitten.
De HP software controleert dit gewoon.
Al gebruik je het never, die kleur, hij moet er wel in zitten.

Verwijderd

Topicstarter
het zijn wel 2 aparte patronen. links kan de kleuren (hier zit een roze kapje overheen) en rechts kan je de zwarte doen (hier zit een blauw kapje overheen).

dus een kleuren patroon zou de oplossing zijn? Ik wil het eigenlijk wel zeker weten! omdat die dingen nog wel wat kosten enzo...

Het vervelende is, dat m'n pa de oude patronen heeft weggegooit, de sukkel...

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:44
Zelf heel veel van die deskjets zien overlijden. Die dingen vielen bij bosjes uit.
Regelmatig beginnen te zeuren over uitlijnen, bij het printen soms geen papier pakken, soms niet recht printen, soms het geluid alsof ie links of rechts "uit" de printer probeert te raggen, een soort gekraak,

Weet je wel zeker dat je de goeie patronen hebt? ( 629 zwart, en 649 kleur)

En als je een testpagina print? (printerkabel loskoppelen eventueel, bovenste knop, power, een sec of 6 ingedrukt houden)

• bobsnl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-06 09:56
Oplossing: kleurencartridge kopen. Morgen dus gewoon naar de winkel.

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]

Verwijderd

Topicstarter
mot maar weer dan...

in ieder geval bedankt allemaal...
HP in het bijzonder
Pagina: 1