Toon posts:

[Probleem]Csen In netwerkje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey dude's,

Ik Cs al heel lang in netwerk.
als er een van de 2 pc's aanstaat en je cst ermee gaat het prima ping van 30.
maar al gaat de andere pc erbij aan dat stijgt die ping van beide 2 naar ping van 1000.

Hoe kan dit.
Ik heb er pas sinds kort last van.
Het is altijd prima gegaan....

Help me...

Grtz Nebka

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-02 20:48
op wat voor pc host je de game?
performance van die pc bepaalt ook de ping van andere mensen

Verwijderd

Topicstarter
Was Host ????

8)7 :? 8)7 :? 8)7

Ik ben newb..

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:35
Host is degene die de server is, maar dat geldt in dit geval niet aangezien je gewoon op een CS server speelt en het spel niet op zelfgemaakte server speelt.

Wat voor internetverbinding heb je? En weet je zeker dat er geen Kazaa oid aan staat als jullie tegelijk gaan spelen?
Verder spelen instellingen vaak ook een belangrijke rol, vooral als je via 1 verbinding met z'n 2en (of meer) tegelijk wilt spelen.

The devil is in the details.

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-02 20:48
Inderdaad, als je via internet speelt is je connectie dus heel belangrijk, als je ISDN hebt, zijn 2 spelers echt het maximale. Via adsl zou 3 eigenlijk geen probleem moeten zijn.

En aangezien het eerder werken, verwacht ik (net als MaRc0) dat er een prog op de achtergrond bandbreedte wegsnoept.. Kazaa, msn, viruscanner etc. Ik zou alles mogelijk afsluiten.

Verwijderd

Topicstarter
Heeft Format c:/ zin?????

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:06

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Das wel een heel drastische maatregel. Het is misschien handig om even te zeggen welk os je draait/specs van de pc's. Verder is het handig om evn in je taskmanager (ctrl+alt+del) te kijken wat erzoal draait op de achtergrond. Alles wat onnodig is uitschakelen.

Xbox Live ID:Notna8310

Verwijderd

Topicstarter
Ow sorry

Beide Pc's draaien op Windows XP Prof.

en me verbinding is Chello.
maar daar licht het niet aan omdat het altijd heeft gewerkt om met z'n 2en te gamen.

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2003 19:03 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:35
Het kan misschien zin hebben als het aan een paar programma's ligt, maar het is wel erg extreem. Zet gewoon eens alles uit wat er opgestart wordt bij het opstarten zelf.

Dit doe je zo: Start » Uitvoeren » Typ: msconfig, daarna Enter » Tabblad Opstarten » Gewoon eens een keer alles uitvinken (onthouden wat er aangevinkt staat is misschien wel slim, maak desnoods screenshot). Doe dit ook bij de andere PC. Reboot allebei de PC's. Nu weet je zeker dat er geen programma's op de achtergrond draaien die upload zouden kunnen innemen.

Probeer nu eens of het te spelen valt.

The devil is in the details.

• intuliegend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-04-2024

intuliegend

Wist ik wel....

ik zou zekerz wel format C: doen :P

ik had laatst een pin van 40 in plaats van 35 en toen deed ik format C: en toen was tie ineens weer 35 ;) :9

Haha sorry beetje flauw >:)
maar format C; is wel heel erg overdreven...heb je het probleem aleen bij cs?
Als je even quake ofzo probeert weet je in ieder geval of het aan je verbindig ligt of aan cs.

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

Verwijderd

Als je een kabel verbinding hebt zou het best eens toch aan je verbinding kunnen liggen. Het probleem komt me aardig bekend voor. Ik speel vaak tegelijk met mn zusje of met mn buurjongen, maar als het op drukke tijdstippen is dan vliegt die ping ook regelmatig naar de 500+ en als ik bij mn buurjongen speel precies hetzelfde probleem. Ik heb zelf kabel van @home, ik heb hier ooit nog eens een lannetje gehouden waar we gerust met 4 man tegelijk op internet konden spelen. Maar de kwaliteit van de verbinding is sinds die tijd dramatisch teruggelopen.

Wat wel zou kunnen helpen, maar ook niet alles is, is om op beide computers de instellingen van cs wat naar beneden schroeven (rate, cl_cmdrate, cl_updaterate).
Bij mij is dan de slechte ping een beetje verdwenen, ik heb echter wel het idee dat nog slechts de helft van de kogels doorkomen enzo, dus ideaal is het niet...

Verwijderd

offtopic:
En in een ander topic zeg een je een top CS speler te zijn?

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Verwijderd schreef op 26 August 2003 @ 01:11:
[...]

offtopic:
En in een ander topic zeg een je een top CS speler te zijn?
Dat bevestigt het juist :)

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Pagina: 1