Toon posts:

niet actieve systemen

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb windows xp, en de laatste tijd loopt ie opeens vaak vast. terwijl ik bijna niets geinstalleerd heb, en naar mijn idee ook niets veranderd heb aan instellingen en zo. Soms kan ik hem de hele dag aan laten staan en er gebeurd niets vreemds. Maar soms dan start ik op en dan blijft ie opeens hangen. Ik hoor dan geen gekraak of dat ie ergens mee bezig is, maar het beeld staat dan stil en hij doet niets meer. Ook op control alt del reageert ie dan niet. Nu heb ik eens gekeken welke programma's er allemaal actief zijn als ik in windows zit. Dan staat bij niet- actieve systemen 95 cpu. Is dat net erg veel? Zou het daaraan kunnen liggen?

alvast bedankt.

Verwijderd

Als je bijna niks doet gebruikt niet-active systemen bijna al je CPU kracht, dat is om energie te besparen en m niet te warm te laten worden. Volkomen normaal dus.

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:14
Verwijderd schreef op 24 August 2003 @ 14:30:
Dan staat bij niet- actieve systemen 95 cpu. Is dat net erg veel? Zou het daaraan kunnen liggen?
Tip: Gebruik de search eens ...

Dit betekent dus dat 95% van je processor capaciteit niet wordt gebruikt.
Verwijderd schreef op 24 August 2003 @ 14:34:
Als je bijna niks doet gebruikt niet-active systemen bijna al je CPU kracht, dat is om energie te besparen en m niet te warm te laten worden. Volkomen normaal dus.
Dit is dus onzin. Het wordt gewoon niet gebruikt door systeem processen.

[ Voor 36% gewijzigd door Juicy op 24-08-2003 14:36 ]

-

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Juicy schreef op 24 August 2003 @ 14:35:
Dit betekent dus dat 95% van je processor capaciteit niet wordt gebruikt.
Inderdaad :)

Je systeem gebruikt maar 5% van zijn capaciteit, die 95% zijn gewoon vrij :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Dit topic is gesloten.