[2k3] Explorer naar 99% na het openen van E drive *

Pagina: 1
Acties:

• toxicunderGroov
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-09-2025
Ik heb al een tijdje lang dit probleem en heb geen oplossing kunnen vinden.
Elke keer wanneer ik naar mijn E schijf ga gaat mijn explorer.exe naar 99%.
Ik gebruik Server 2003 standaard, ik heb een primary 20gb harddisk en een 200gb harddisk, de laatste heb ik verdeeld in 2 partities van 94gb. Partities D en E, D geeft geen problemen maar op het moment dat ik naar de E schijf ga is de explorer.exe 99%.
Ik heb in het verleden XP gedraaid maar dat leverde problemen op i.v.m. de 137gb barriere, ik verloor steeds 70gb aan data :/ server 2003 herkent wel de voledige groote zonder eerst een SP te downloaden.
Echter als ik de E schijf benader met windows commander werkt het wel uitstekend.

Ik heb via hyperion drivers and the like geprobeerd.

Iemand suggesties?

Sys specs;
Barton 2500
MSI K3 Ultra
1gb ram
20+200gb hhd

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

• toxicunderGroov
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-09-2025
Fixed =) Thx!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Vergeet niet het OS in de topictitel zetten, zie Windows Operated Systems - Policy :)

Verwijderd

het punt is dus blijkbaar dat windows thumbnails wil maken van alle (grote) avi bestanden. Ook al heb je thumbnail-weergave uit staan. :(

ff knip plak van de oplossing:
click Start>Run and enter regedit

You will navigate to the following key:

HKEY_CLASSES_ROOT\SystemFileAssociations\.avi\shellex\PropertyHandler

by clicking the + signs beside

Hkey_Classes_Root
SystemFileAssociations
.avi
shellex

>> then select (highlight) PropertyHandler

>> next Click File > Export and give the file a name. Then export (save) it to a convenient location before deleting it. It can be restored later if necessary by clicking the saved .reg file

>> after saving it, Right click on the PropertyHandler folder in the left hand pane and select "Delete"