Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Acer N10 hoesjes, cases en overige accessoires

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben sinds kort de trotse bezitter van een Acer N10 PDA.
Ik ben nu alleen op zoek naar metname een hoesje of case voor de N10.
Het hoesje wat er bij zit is erg goed, maar is om hem te beschermen en niet om mee te werken.
Ik zag in de accessoires catalogus van Acer de N10 Leather Cover staan. Zeker de Ebony versie is erg mooi. Weet iemand waar deze te koop zijn? Ik heb al wat gezocht, maar meestal is hij weer uit het assortiment.

Waar zijn overigens nog meer cases en covers speciaal voor de Acer N10 te krijgen? Ik heb al Krusell gevonden die een case had die ook voor de N10 geschikt was.

En zijn er naast de Stylus pennen al meer handige accessoires voor de Acer N10 op de markt?

Verwijderd

Pricewatch... Puur toeval wil dat ik net een E-shop heb bezocht die ze aanbied. http://www.plover.nl/onlineshop/ Maar er zullen er zonder twijfel meer zijn.

• mbooij
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-11 22:35

mbooij

De Mosselman

Supplies voor de Acer n10 in Nederland zijn inderdaad sgaars. Via eBay kun je wel supplies vinden / kopen voor de Acer n10. Ik heb ene synchro/oplaadkabel gekocht van een duits bedrijf via eBay. Heel tevreden (was het niet dat mijn Acer 10 nu stuk is en ter reparatie naar de fabriek moet (Chinese Rom update))

Intel i5 3570K@4.2Ghz, 2x4GB, MSI Z77A-G45, Club3D Radeon HD 7970 royalKing

• Sr Juan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03:09

Sr Juan

7 uur later dan bij jou in NL

El trago de mezcal, como lo senos de las mujeres, uno es insuficiente, tres son demasiados

• mbooij

mbooij

De Mosselman

F***,

Ik heb de synchro/oplaadkabel van de Duitser binnen. Deze werkt niet (goed). Opladen wordt iedere seconden onderborken en Syncroniseren wil helemaal niet.

Iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen / waar ik een andere kabel kan halen?

Verwijderd

Je kunt het beste de originele 12V acer oplaadkabel gebruiken... bij de kijkshop verkopen ze die voor 19,95 euro

• Sr Juan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03:09

Sr Juan

7 uur later dan bij jou in NL

Welkom op dit forum.... but

Ahum please check the date......

El trago de mezcal, como lo senos de las mujeres, uno es insuficiente, tres son demasiados

Verwijderd

Oh ja..ik had de date wel gezien maar ik zocht nu zelf naar wat info over de N10..

In de toekomst zal er vast nog iemand zijn die iets wil weten en die heeft misschien iets aan die reply van mij.

Aangezien we/ik het gebruik van de zoekfunctie promoot hoop ik dat iemand in de toekomst op "n10" en "oplaadkabel" gaat zoeken... :)

• mbooij

mbooij

De Mosselman

Die oplader licht al lang niet meer bij de Kijkshop

Pagina: 1