Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°
Verwijderd
10 seconden gezocht op HP.com
http://h20015.www2.hp.com...ocName=bpd09113&cat=solve
sorry, foutje in het lezen
sorry, foutje in het lezen
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2003 13:43 ]
Hij wil NIET in het kleur printen..Verwijderd schreef op 24 August 2003 @ 12:41:
10 seconden gezocht op HP.com
Maar dit is "probleem" wat bij meerdere elcheapo printers van HP voorkomt. Met deze marketing methode kunnen ze toch nog geld aan jouw verdienen.
Als je gaat zoeken op de 3420 van HP zul je ergens een topic tegenkomen met iemand die hetzelfde probleem heeft. Het advies wat toen werd gegeven is de kleurenpatroon uit de printer halen.. Een oplossing die echt helemaal niets waard is omdat je dan je kalibratie kwijt bent. En je kleurenpatroon ook nog eens uitdroogt.
idd, ik heb ook zo'n printer (3320, allemaal hetzelfde). HP heeft wel ergens op hun site een 'oplossing' gegeven, want in de drivers kun je wel instellen dat ie alleen de zwarte cartridge moet gebruiken, maar dat werkt (toevallig?) bij helemaal niemand. Als alternatief wordt dan idd (door HP zelf!) gegeven dat je de kleurencartridge er maar uit moet halen
Het is gewoon een smerig marketingtruukje om je kleurencartridge sneller op te maken, en ik vrees dat er via legale wegen niks aan te doen is. Het enige wat ik nog kan bedenken zijn gehackte of non-officiele drivers oid, maar dan moet er wel iemand zijn die zin/tijd/kennis hiervan heeft om dat te maken 
[edit] zie ook: [rml][ HP3420] Kan niet in grijstinten printen?[/rml]
[edit] zie ook: [rml][ HP3420] Kan niet in grijstinten printen?[/rml]
[ Voor 7% gewijzigd door Palomar op 24-08-2003 13:18 ]
Ik heb zelf de HP 3550. Maar de reden dat ik die heb is alleen voor kleuren afdrukken. Voor het normale printwerk heb ik een laserjet staan. Ik ben nog niet een betaalbare en stabiele oplossing gevonden voor normale afdrukken.
Inktjet printers lijken gewoon een patent te hebben dat ze bij veel gebruik binnen 2 jaar naar hun grootje zijn. Misschien wel te veel bewegende onderdelen.
Maar ik vind het krom dat die printers niet zwart/wit kunnen printen. Misschien een tool die tussen de twee layers gaat zitten.. Dus tussen de app en de driver. Ik heb ooit eens een tool gehad die je kon gebruiken om met de bestaande printerdriver boeken kon printer. Dus ik denk dus dat er ook tools bestaan waar mee je een convert kunt doen naar grijstinten...
Wat ik wel gehoort heb van een kennis is dat HP bij het printen van zwart/wit pagina's ook kleuren gebruiken voor een beter contrast.. Maar ik weet neit of dat klopt
Inktjet printers lijken gewoon een patent te hebben dat ze bij veel gebruik binnen 2 jaar naar hun grootje zijn. Misschien wel te veel bewegende onderdelen.
Maar ik vind het krom dat die printers niet zwart/wit kunnen printen. Misschien een tool die tussen de twee layers gaat zitten.. Dus tussen de app en de driver. Ik heb ooit eens een tool gehad die je kon gebruiken om met de bestaande printerdriver boeken kon printer. Dus ik denk dus dat er ook tools bestaan waar mee je een convert kunt doen naar grijstinten...
Wat ik wel gehoort heb van een kennis is dat HP bij het printen van zwart/wit pagina's ook kleuren gebruiken voor een beter contrast.. Maar ik weet neit of dat klopt
Heb inderdaad ook instellingen gewijzigd in met de assistant maar dat help niet, springt vanzelf weer terug naar 2 cartridges
Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°
Pagina: 1