Telkens als ik windows xp opstart krijg ik zon diskcheck voor consistentie. Het stomme is eigenlijk dat ie helemaal geen problemen vindt en dan gewoon vrolijk verder gaat met windows opstarten. Ik vraag me dus af waarom ie dat nou blijft doen. Het is ook telkens de zelfde schrijf. De E schrijf.
Ik heb een asus p4p800 deluxe met een maxtor diamondmax 9, 80 GB erop hangen. Wel moet gezegd worden dat ik deze op de Raid aansluiting heb gezet om zo op ata 133 te kunnen werken. Ik heb de nieuwste VIA raid drivers gedownload en eerst werkte het ook zonder problemen. Nog eigenlijk, m.u.v. die consistentie check op mijn schrijf.
Ik heb al diskdoctor van norton utilities gerund. Maar die vind ook niks.
Nu de vraag nog, Wat is het probleem en wat kan ik hieraan doen? Ik heb al in de search gekeken en vind van die topics zonder antwoord:
[rml][ XP] Schijf consistentie[/rml] en
[rml][ winXP] elke keer krijg ik diskcheck[/rml]
Maar hier wordt niks in duidelijk of opgelost....
Ik heb een asus p4p800 deluxe met een maxtor diamondmax 9, 80 GB erop hangen. Wel moet gezegd worden dat ik deze op de Raid aansluiting heb gezet om zo op ata 133 te kunnen werken. Ik heb de nieuwste VIA raid drivers gedownload en eerst werkte het ook zonder problemen. Nog eigenlijk, m.u.v. die consistentie check op mijn schrijf.
Ik heb al diskdoctor van norton utilities gerund. Maar die vind ook niks.
Nu de vraag nog, Wat is het probleem en wat kan ik hieraan doen? Ik heb al in de search gekeken en vind van die topics zonder antwoord:
[rml][ XP] Schijf consistentie[/rml] en
[rml][ winXP] elke keer krijg ik diskcheck[/rml]
Maar hier wordt niks in duidelijk of opgelost....
Uncomfortable silence can be so loud...