Toon posts:

Standaard cooler of toch maar een spire?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallow, Ik krijg binnekort mijn oem pIII 800.. affijn allemaal leuk maar ik zit een beetje te twisten. Er zit dus geen cooler op, maar een standaard coolertje kost ook al rond de 25 piek. Is het niet verstandig om deze te halen voor like 8 piek meer?

Afbeeldingslocatie: http://www.ned-cool.nl/images/5d21b3.jpg

En mocht ik in de toekomst gaan oc'en heb ik er gelijk een goede op zitten toch?

Or am i fucking wrong.

Ik heb trouwens een Slot 1 mobo en processor is fc-pga, Kan die cooler er wel op?

Verwijderd

ja kan wel maar je hebt natuurlijk een converter nodig,, en nog iets heb je de 800e gehaald of de EB,, ik hoop de E want anders kun je het oc wel een beetje vergeten,,,

Verwijderd

Topicstarter
Ofcource is het de E ;)

Convertor moet ik zowieso halen. Maar wat moet ik me met een convertor voorstellen? Heb nog nooit zoon ding gezien. En daar kan die cooler gewoon op? Zijn die spires trouwens zwaar?

Verwijderd

Topicstarter
Iemand die ik ken zegt dat het niet erop kan want dan raak ik mijn mobo.

? Is this true?

• MnM
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:55

MnM

ik denk dat je geen problemen krijgt ik gebruik ook een convertor met een p3 700e en een Chrome orb en dat werk prima, ik heb ook die versie groter van die spire er wel es op gehad (B21 ipv B17) en dat gaat ok nog prima en als ie tegen je moederbord zou komen dan stoor ie tegen je chipset wat nix uitmaakt en anders haal je hem toch ff langs de schuurband ...

suc6 M&M