Ik denk dat het verhaal van kapitein Ortega best eens waar kan zijn........
Alienware verkoopt geen losse cases, alleen complete systemen. Volgens mij is er wel een nederlandse importeur voor maar ik kan zo niet op de naam komen. Het heeft trouwens niet veel zin om zo'n topic te openen. In de search had je ook wel wat info kunnen vindenfuyungcow schreef op 24 augustus 2003 @ 02:56:
Welke Nederlandse winkel verkoopt bijvoorbeeld alienware cases, of andere bijzondere voorgemodde cases.. kon deze nog niet vinden tot op dit moment...
Verwijderd
Losse Pre-mod kasten/behuizingen horen thuis in Overige Hardware - overigens gaan de meeste topics "waar kan ik $product kopen" meestal toch dicht omdat na het raadplegen van PriceWatch/GoT-search/Google en mailtjes naar de fabrikant/importeur een topic op GoT bar weinig geen nut heeft.
Er zijn zat premodded kasten te koop, zie de search, Pricewatch en diverse shops.
Alienware verkoopt geen losse kasten, het zijn complete systemen, die je via internet in Amerika kan bestellen.
Zodra wij weten of er wel losse kasten te koop zijn van Alienware zal hij vanzelf in de PriceWatch verschijnen. Tot die tijd heeft het openen van topics geen zin. Je zou hoogstens de search (GoT-search: Alienware @CME,DOC,OH) kunnen raadplegen voor meer info. Daarnaast zou je Google: Alienware @NL kunnen raadplegen - al houdt dat je nimmer tegen om een kast zodanig te modden dat hij erop lijkt.
Lees dit eerst voordat je een topic opent! - dat voorkomt dat je een valse start maakt bij een volgend topic. Hoofdpunt: gebruik je resources: search, Pricewatch en Google alvorens een topic te openen.
Er zijn zat premodded kasten te koop, zie de search, Pricewatch en diverse shops.
Alienware verkoopt geen losse kasten, het zijn complete systemen, die je via internet in Amerika kan bestellen.
Zodra wij weten of er wel losse kasten te koop zijn van Alienware zal hij vanzelf in de PriceWatch verschijnen. Tot die tijd heeft het openen van topics geen zin. Je zou hoogstens de search (GoT-search: Alienware @CME,DOC,OH) kunnen raadplegen voor meer info. Daarnaast zou je Google: Alienware @NL kunnen raadplegen - al houdt dat je nimmer tegen om een kast zodanig te modden dat hij erop lijkt.
Lees dit eerst voordat je een topic opent! - dat voorkomt dat je een valse start maakt bij een volgend topic. Hoofdpunt: gebruik je resources: search, Pricewatch en Google alvorens een topic te openen.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2003 03:42 ]
Dit topic is gesloten.
![]()