Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Probleem met Half-life OpenGL

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik HL start en de pc is NET klaar met laden en da console schuift omhoog, krijg ik een windows foutmelding en word HL afgesloten zodra ik op ENTER druk...
Dit heb ik alleen bij OpenGL, maar het probleem is dat het spel bij Direct3D ongeveer 1 seconde achterloopt op wat ik doe =| (fps is wel goed alleen vertraging in het spel)

Heeft iemand welleens zoiets gehad, of is er misschien software om de OpenGL bij Half-life beter te laten werken zodat ik misschien weer in OpenGL zou kunnen spelen ?

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-10 21:52

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Op donderdag 30 november 2000 18:42 schreef MaSsiE het volgende:
Als ik HL start en de pc is NET klaar met laden en da console schuift omhoog, krijg ik een windows foutmelding en word HL afgesloten zodra ik op ENTER druk...
ga naar http://www.glsetup.com en download de nieuwste OpenGL drivers.
Maar het probleem is dat het spel bij Direct3D ongeveer 1 seconde achterloopt op wat ik doe =| (fps is wel goed alleen vertraging in het spel)
Mouselag, had ik ook last van. Ik heb het opgelost door me resoluite te verlagen.
Ik speel nu op 800x600.
In 1024 gaat alles achterlopen IDD. [WAZIG...]

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• Symphony-X
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-10 20:56
Als ik in OpenGL speel zijn alle poppetjes en andere bewegende dingen WIT.

In D3D heb ik dit probleem niet.., maar ja : Waarom doet die fuckin'OpenGL het niet naar behoren... :(

dat vraag ik me dan af :P

" Play the violent strings of my symphony "

Verwijderd

Zijn er nu nog mensen die beweren dat DirectX OH-ZO KRACHTIG is? :D:D

OpenGL rules... probeer nieuwste patches te downloaden van je drivers + game. HL patch 1.1.0.4 is nieuwste op moment van schrijven.

Foddex