hi, Na installatie van MSNmessenger 6.0 is het opstarten van outlookexpress 6 veel trager geworden, zijn er meer die dit probleem hebben en hebben jullie dit op kunnen lossen?
MSN Messenger 6.0 intergratie in Outlook Express uitschakelen 
Welk OS?
MSN Messenger 6.0 met z'n nieuwe BrEeZaH functies lijkt me veel meer resources te gebruiken van 5.x en lager. Weinig geheugen / CPU kracht?
Welk OS?
MSN Messenger 6.0 met z'n nieuwe BrEeZaH functies lijkt me veel meer resources te gebruiken van 5.x en lager. Weinig geheugen / CPU kracht?
[ Voor 55% gewijzigd door Stuiterbal op 24-08-2003 01:02 ]
os WinXP service pack 1
athlon xp 2200+@1932
512mb
tevens draait de oude msmmessenger 4.7, die tijdens de installatie van windows is geinstaleerd nog steeds, maw er draaien nu twee msm messenger naast elkaar maar 1 kan er maar inloggen.
Msm messenger is dus niet geupdated maar ernaast geinstalled
athlon xp 2200+@1932
512mb
tevens draait de oude msmmessenger 4.7, die tijdens de installatie van windows is geinstaleerd nog steeds, maw er draaien nu twee msm messenger naast elkaar maar 1 kan er maar inloggen.
Msm messenger is dus niet geupdated maar ernaast geinstalled
Ik zou zeggen, gebruik gewoon een oudere MSN Messenger versie, als het daar wel goed mee ging. Aan je specs zou het niet kunnen liggen.
ik heb hetzelfde probleem. Dit had ik ook bij versie 5. Enige wat helpt is msn opnieuw installen, hierna heb ik een paar dagen dit probleem niet meer.
Oplossing gevonden: ik heb via de softwareverwijderenicoon in het config, de oude msmmessenger en windowsmessenger verwijderd, toen kwamen de problemen, na het terug zetten van deze programma's werkt het weer.
Pagina: 1