[V&A] Modems & ISDN adapters aangeboden

Pagina: 1
Acties:

• Bombonella
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-12-2025

Bombonella

En als de Bom valt....

Topicstarter
Ik heb V&A een advertentie geplaatst voor een "Alcatel Speedtouch Home analoog". Maar zie mijn advertentie niet verschijnen.

Volgens het overzicht zouden in subcat. "Alcatel Speedtouch Home analoog" er 4 ads moeten staan, waaronder de mijne maar vooralsnog zijn ik er maar 1...

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik zie ook niets staan. Weet je zeker dat je bent ingelogd met je Tweakers.net-gebruikersnaam; dus niet met je GoT-gebruikersnaam. Krijg je foutmeldingen? Staan je tijd en datum goed ingesteld?

Het is trouwens wel interessant. Want ik zie er daar ook maar ééntje en niet de beloofde vier...

• Bombonella

Bombonella

En als de Bom valt....

Topicstarter
Tja gisteren zag ik er wel nog 4...
Ingelogd en kan in Admanager aanpassingen maken nieuwe dingen toevoegen etc. Geen foutmeldingen. Tja het is op mijn computer vandaag toch echt wel 24 augustus half 2.

Even m'n tijd aangepast, leefde enkele minuten in de toekomst,
(tja zo ben ik iedereen net even te snel af ;) )

Maar het is nog steeds niet opgelost...

[ Voor 31% gewijzigd door Bombonella op 24-08-2003 14:57 ]

• Bombonella

Bombonella

En als de Bom valt....

Topicstarter
Al zicht op een oplossing? Anders zal ik zelf even mijn advertentie in een andere categorie moeten plaatsen.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik heb het daarnet nog even geprobeerd en als ik in het betreffende lijstje kies voor de eerste Alcatel Speedtouch Analoog (er staan er namelijk twee in, en ik kan geen van die twee verwijderen of samenvoegen), dan komt mijn advertentie er netjes bij te staan :). Wat is bdw je gebruikersnaam op de FP?

[edit]
Forget everything I just wrote :P. Samenvoegen werkt wel, dus er staan nu weer genoeg advertenties, en ook de jouwe is uit het niets boven komen drijven :*).

[ Voor 23% gewijzigd door Harm op 25-08-2003 14:51 . Reden: BTW ]

• Bombonella

Bombonella

En als de Bom valt....

Topicstarter
Dank _/-\o_
Pagina: 1