Dit draadje is nog steeds niet helemaal wat het zou moeten zijn. Helaas was ik te laat.

Er is dus nu bijna niets meer aan te doen.
Misschien dat er een paar reacties in aanmerking komen voor een PM-actie:
- Deze reactie is gewoon geen +3 waard. 1 lijkt me echt meer dan genoeg. Zulke opmerkingen voegen zó weinig toe...
- Deze is al door Teckna aangehaald, staat op 3, mag ook naar 1, misschien zelfs wel naar 0 Overbodig. Zulke opmerkingen kan elke aap bedenken en voegen dus niet echt veel toe.
- Hier dan best een lieve reactie, best aardig bedacht. Maar zeker geen +3 waard. Die zou ik ook maar liever op 1 zien.
Dit vond ik de meest opvallende uitschieters. Verder had er zo hier en daar nog wel een puntje bij of af gekund naar mijn mening, maar daar is 't dus nu helaas een beetje te laat voor.
Misschien uh, als er iemand brood in ziet om hier PM-acties uit te voeren... misschien moet 't dan eerst maar wel even hier overlegd worden?
When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.