[IE] Loopt steeds vast met openen nieuw venster.

Pagina: 1
Acties:

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-08 11:50
Het probleem is dat Internet explorer 6 telkens vastloopt als ik op een link klik die geopend moet worden in een nieuw venster.
Als ik hem open dmv rechtermuisknop en dan openen in nieuw venster klik , werkt het wel goed.

Ook als ik bijvoorbeeld bij msn klik op nieuwe email berichten loop hij vast.

Mijn Specs zijn :

Windows XP Prof ( net een weekje opnieuw geïnstalleerd met alle updates )
AMD XP 1600
256 DDR
Geforce 2
Hd 40 GB en 120 GB
Cd writer Lite on
DVD writer Nec 1100
Moederbord Msi k7t266 pro

Heb ook gezocht maar alle antwoorden die ik vond, werkte niet .
Ik hoop dat jullie nog tips hebben !

Alvast bedankt !

Edit : Probleem is vandaag onstaan , verder nog nooit last van gehad !
Heb niks bijzonder geinstalleerd behalve de updates gisteravond !

[ Voor 18% gewijzigd door henkyyyyyyy op 23-08-2003 23:03 ]

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:57

w0w

Dan probeer je de windows reparatie? Dan probeer je windows er over heen te zetten?
Als je dat hebt gedaan, vertel dan nog maar eens of je dezelfde problemen hebt :+

Verwijderd

ik weet het niet meer zeker maar ik heb een x dit probleem gehad en toen heb ik het opgelost dmv het installeren van de chipset drivers... ik zie dat je windows opnieuw hebt geistalleerd, dus dit zou best het euvel kunnen wezen.. maar nogmaals ik weet het niet zeker.. maar het is het proberen waard ;) suc6 dermee

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-08 11:50
Verwijderd schreef op 23 August 2003 @ 22:50:
ik weet het niet meer zeker maar ik heb een x dit probleem gehad en toen heb ik het opgelost dmv het installeren van de chipset drivers... ik zie dat je windows opnieuw hebt geistalleerd, dus dit zou best het euvel kunnen wezen.. maar nogmaals ik weet het niet zeker.. maar het is het proberen waard ;) suc6 dermee
Ik heb pas de nieuwste 4 in 1 drivers geinstalleerd , maar in ieder geval bedankt voor je inbreng !

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Verwijderd

henkyyyyyyy schreef op 23 augustus 2003 @ 22:53:
[...]

Ik heb pas de nieuwste 4 in 1 drivers geinstalleerd , maar in ieder geval bedankt voor je inbreng !
oke dan weet ik het zo ook niet, maar het zou misschien wel handig zijn als je wat meer gegevens plaatst, zoals je hardware configuratie enzow.. processor alleen hebben we niet echt veel aan :? :z ook of je het probleem hebt sinds vandaag of sinds je windows opnieuw geinstalleerd hebt.. er missen veel dingen in je openingspost...

edit:
ik zie dat je ook geheugen en videokaart erbij hebt, maar vooral het moederbord is wel handig..

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2003 23:00 ]