EA krijgt concurrentie; PES 3 komt naar de PC toe

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:27

Christiano007

Ich bin der champion

Topicstarter
Electronic Arts kan de borst nat gaan maken; er komt concurrentie voor de FIFA reeks op de PC. Vandaag is bekend geworden dat Konami de laatste versie van één van de beste, zo niet de beste, voetbalgames op de consoles naar de PC gaat brengen. Het gaat hier natuurlijk om Pro Evolution Soccer 3, heer en meester op het gebied van gameplay.

bron
Gamers.nl
Volgens iemand op gamers.nl (reactie) komt hij over 2 maanden gelijk met de ps2 komen voor de pc (PES3)

Is dat goed of slecht nieuws, want de vorige port ISS3 was namelijk bagger.

Ter land, ter zee en in de kroeg

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

ISS en PES is toch een verschil als PES en FIFA :? Ik heb nooit een PES spel gespeeld, maar deze schijnen toch echt de vloer aan te vegen met de FIFA games. (Qua gameplay dan)

Toch zal de gemiddelde consument eerder FIFA kopen dan PES denk ik. Want op de FIFA cover staat misschien wel David Beckham oid. Op de PES een David Fleckham of zo. Of heeeft PESnu ook de officiele licentie?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Aanvullende FAQ en policies Spielerij

Zoek de rest zelf maar uit... heb weinig zin om de exacte kop er bij te pakken waar je moet zoeken, te veel bier op enzo...

En ik denk dat als ik de kop toch had opgezocht, dat ik sneller klaar was...
Achja... je moet wat tijd over hebben voor de usertjes... :)

Dit topic is gesloten.