Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Theelepel88
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 31-08-2024
hoi ik heb onlangs een samsung v200 gekocht alles zat erbij datakabel software ( easy gprs ) enz.
maar ik heb de datakable in com poort 2 gedaan ingestelt in het programma enz. en hij vind mijn pc niet, ook als ik de datakabel in mijn telefonn klik hoor ik niks zie ik niks gebeuren helemala niks,
terwijl als je de oplader erin klikt je een tuutje hoort.
Ik heb de search gebruikt en ben al meer als een dag aan het kutten en komer niet uit, kan iemand me helpen? ik zou zo graag foto's van mun tel afhalen :( en muziek erop zetten ed.

als iemand me kan helpen please want dat proggie herkend nisk, ziet mijn telefoon niet niks :(

lees de draad voordat je blaat

• Theelepel88
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 31-08-2024
nu zie ik staan dat ie onder 98 werkt er staat nml easygprs ( 98)
maar als ik he in de compitablity ofzo op win 98 zet doet hij het nog niet, heb ik een defecte kabel of is er gewoon iets mis met mijn pc>

lees de draad voordat je blaat

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Ik weet ut niet. marre.. ik neem aan dat je geen infrarood hebt?

(Com4)

en probeer anders met dat datakabeltje op (com1) ipv 2

Ik gebruik EasyGPRS 2.1.8 en Windows XP Pro

vanpeltje

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

intoxicated schreef op 14 februari 2004 @ 13:05:
vanpeltje, ik vind 't prima dat je bijvoorbeeld hier een topic van een paar weekjes oud met een behulpzame reply omhoog kickte, maar dit gaat toch ietsje te ver. Een topic van bijna een jaar oud omhoog schoppen met een reply van 1 regel is niet echt de bedoeling ;)
Geldt ook wel voor deze eigenlijk, ga er maar vanuit dat een topicstarter na zoveel tijd z'n antwoord al heeft gevonden ;)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.