Epox 8kra2+ problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• ph3n1x
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-11-2025
K heb nu al een paar weken dit moederbord in gebruik, en het begint kuren te vertonen.

De eeste had ik al vanaf de start, nl een reboot issue. Bij elke reboot moest ik de stroom uittrekken voordat ie opniew kon starten.

Na een paar dagen vond ie zelf een hdd cd/dvdrom niet meer tijdens post.

nu kan ik 2 hdd niet meer gebruiken. Na een lan is dit begonnen. 1 hdd is een maxtor diamond max plus 9 120GB en de ander is een IBM 40GB.

vandaag heb ik dan een niewe windows geprobeert, maar altijd tijdens de install krijg ik een stopfout, meestal een memdump-error.

config:
amd axp 2400+ (tbred b) (15 * 142)
ide 0: seagate baracuda5 60GB
dvd rom
ide 1: maxtor diamondmax plus 9 120GB
dvd/cd-rw combo
raid 0: ibm 40 GB 7200rpm (probleem hdd)

raid 1: ibm 40 GB 7200rpm (zelfde type als die op t ander kanaal)

Sata 0: n/a

Sata 1: n/a

radeon 9700pro
soundblaster 1024 player
10/100 nic realtek chipset
512MB DDR400 apacer

extra info
standaart bios
fsb overclock naar 142
onbord audio disabled
onbord sata controller disabled

regardless of talent, unles there is desire no one can truly be exeptional

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

En wat heb je zelf verder geprobeerd om het probleem op te lossen :?

Blijkbaar niks.

Zoals je vast wel in het forumgedrag gedeelte van de [faq]registratievoorwaarden[/] had gelezen, wordt hier op GoT van de gebruikers verwacht dat ze eerst zélf vooronderzoek zouden moeten verrichten eer ze een topic openen. Daaronder valt ook het raadplegen van de FAQ/Policy van het probleem-gerelateerde subforum. Hier zijn dat dus Technische PMG FAQ en Dit graag lezen eer je post :) (alleen de 1e posting is in dit geval relevant). Daarin kun je de handige Technische PMG FAQ: Hangen en Opstartproblemen vinden met alle denkbare tips/suggesties/hints :)

Met deze posting, waarin je enkel het probleem beschrijft, kunnen we in ieder geval niks mee.

Dit topic is gesloten.