Toon posts:

Problemen in CS en Battlefield 1942

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb problemen in CS en Battlefield 1942.

CS:

Ik heb last van mouse lag of iig een vertraging als ik met mn muis beweeg. Ik heb mouse_fix.reg al geprobeerd en ook refresh locker.

Ik heb eerst Half-Life en Opposing Force geinstalleerd. Daarna CS + de laatste patches etc.

Ik heb het zowel off als online.

Ik heb geprobeerd te spelen op trage en snelle servers maar het geeft geen verschil.

Ik heb een Logitech MX500 en heb in andere games geen problemen. Heb de laatste mouseware en heb geprobeerd met windows standaard ps/2 drivers, met controlcenter aan, en zonder control center aan.

Ik heb mouse acceleration af staan en die ene muisoptie (tegen schokkerige pointer) in CS ook afgezet.

Battlefield 1942:

Als ik het speel (de demo) hakkelt het enorm als ik ren. Ik ren dus en telkens zijn er pauzes na een seconde. Ik heb een goede verbinding en geen (extreem) hoge ping. Ik heb de demo patch geinstalleerd, en grafisch loopt het voor de rest gewoon soepel dus dat is het probleem niet...

Kan iemand mij hiermee helpen ?

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-02 17:42
je hebt het dus ook zonder mouseware geprobeert?
dus uninstall, muis weggooien in hardware config en opnieuw laten herkennen?

mouseware zorgt namelijk wel meer voor vreemde problemen

Bier, Whiskey en Metal!!

Verwijderd

Topicstarter
Ja en dat werkte niet.

Ik heb gehoord dat dat bij meer gebruikers onder XP voor komt en dat bij CS 1.6 is gefixed is.

Waar zou ik die kunnen halen ?

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:08

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

ik heb zelf problemen met mouselag gehad, maar dat was alleen in D3D mode (vraag me niet waarom). Omzetting naar openGL verhield de lag.

mischien oplossing?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Topicstarter
OpenGL werkte niet.

Toen Neverwinter Nights ook niet werkte en klaagde dat OpenGl niet was geinstalleerd keek ik vreemd op want ik had immers de laatste detonators.

Maar ik had daarna een volledige update op windowsupdate.com gedaan, en inclusief die LAME MS Nvidia drivers !!! :(

Voor zover ik weet heb ik het later niet meer in CS geprobeerd, maar ik ga het nu doen...

Ik geef een update....

(Thanx btw :))

Verwijderd

Topicstarter
Thanx het werkt :) weet er iemand nog een oplossing voor Battlefield 1942 ?

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Battlefield komt wel vaker voor dat die schokt en doet, maar je zou dit topic kunnen doorspitten en zien of het opgelost wordt.

[rml][ BF1942]Vervelende rot schok[/rml]

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Pagina: 1