Ik heb een p100 machine met 24mb ram, een 1.2gb WD schijf, 540mb Maxtor schijf en een plextor plexwriter 32*8*4*. Als ik OS/2 vanaf de maxtor harde schijf probeer te installeren krijg ik na het laden van disk 2 de volgende error:
Ik weet dat OS/2 een oud besturingssysteem maar het leek me leuk dit weer eens te proberen. Ik heb op het computing.net forum gezocht maar daar stond dat de schijven niet goed herkend werden door het bios, terwijl ik met de command line interface gewoon de schijven en de plexwriter kan aanspreken.
Iemand een idee?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| Model = fc submodel = 1 non Abios machine bus architecture = |1| disk type = |0| \os2image_001 Response File Interface is not being used Open file error An error occured when system installation tried to open a file |
Ik weet dat OS/2 een oud besturingssysteem maar het leek me leuk dit weer eens te proberen. Ik heb op het computing.net forum gezocht maar daar stond dat de schijven niet goed herkend werden door het bios, terwijl ik met de command line interface gewoon de schijven en de plexwriter kan aanspreken.
Iemand een idee?
Turbo Turbo!! | www.analogaudio.nl