Matrox Millenium P750 drie schermen onafhankelijk

Pagina: 1
Acties:

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Topicstarter
Even een vraagje...

Ik heb sinds kort een P750 kaart en ben best tevreden.. Alleen zit ik met 1 ding waar ik maar niet uit kom...

Ik kan dat derde scherm alleen maar als "Utility scherm" laten draaien.. Gaat dus alleen maar aan als er b.v een film gestart wordt.. Wat best wel jammer is.. Ik wil eigenlijk dat ik drie onafhankelijke desktops krijg waarvan er bij 1 desktop overgeschakeld wordt naar utility scherm zoals ook het geval is bij de 2-scherm modus...

Is dit mogelijk?? Krijg het niet voor elkaar met de nieuwste drivers die op de Matrox site staan

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

• Apen-nootjes

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Topicstarter
Niemand?? Ben nog steeds zoekende naar het antwoord maar kan echt niks vinden..

^^*Schop*^^

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-08 23:06
Met de Matrox kaarten kun je in triplehead opstelling alleen maar één stretched desktop maken over all drie de schermen, dus geen afzonderlijke schermen (wat alleen in dualhead opstelling kan). Dus, je zoektocht mag je gerust staken :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Apen-nootjes

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Topicstarter
:'( Dat wilde ik nou juist zo graag.. Nouja... dan maar stretched ofzo gaan maken... tnks in iedergeval...