Toon posts:

HELP~!!!!!!!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Yo mensen, ik ben nieuw op jullie site maar zit met een probleem;
ik heb gisteren een SB live digital gekocht.
Thuis heb ik mijn oude onboard(ac97) uitgeschakeld via de bios.
toen heb ik ook de kabel die van de cd rom naar de onboard kaart uitgetrokken.
en een nieuwe digitale kabel van de nieuwe kaart naar de dvd speler getrokken.
Daarna heb ik wel duizend keer opnieuw de cd van SB gebruikt om de boel op te starten maar het wil me niet lukken.
Ik doe alles wat ie vraagt en als ik dan de computer opnieuw opstart zegt ie weer van nieuwe hardware gevonden. ik heb nieuwe oatches geprobeert maar niets wil lukken.

Zouden jullie mij aub willen helpen

Alvast bedankt!

Scott(die voelt zich met zijn nieuwe kaart verrot!)

Verwijderd

meuk: Creative Sound Blaster Live! Driver-pack

Je kunt deze drivers eens ff proberen.
Heb je de drivers van je oude kaart uninstalled?
Met een wat betere beschrijving van je probleem, je systeem en iig een betere topcititel kan je ook op betere hulp rekenen.

suc6

• Caerbannog
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-12-2024

Caerbannog

Let's make better things.

Wat is nu eigenlijk 't probleem? Wil die SB Live! niet werken? En het is mij ook niet helemaal duidelijk wat je aan 't doen bent. Je wil een kabel vanaf de SPDIF out van je (PC) DVD speler naar de SPDIF in van je SB?
Wat voor moederbord heb je?

Ik kan je ook aanraden om eens de FAQ van AV te lezen, hier staan ook een hoop nuttige oplossingen in. Hier staat ook in hoe je openingspost er ongeveer uit hoort te zien ;)
Als je dit even doorneemt, en wat probeert kan ik je allicht verder helpen.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:34

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dit gaat op slot, ik zal uitleggen waarom.

Probeer eerst zelf eens de logische dingen zoals in een ander PCI slot stoppen. Maak je post compleet met je moederbord erbij, vertel ons welke windows versie je gebruikt en bedenk een titel die niet bedoeld is om maar aandacht te trekken maar een die het probleem samenvat. Kijk ook eens in een FAQ over conflicten, probeer een nieuwere versie van de drivers... Allemaal dingen die je had kunnen doen voor je een topic opende (of had moeten aangeven toen je het topic opende).Kortom, hou je aan de regels. Ze zijn er niet om je te treiteren maar om het netjes te houden (handig, een hele topiclist vol met HELP!!!! topics).

Welkom op het forum. Ik had het prettig gevonden als je niet alleen "akkoord ik heb het gelezen" had aangevinkt, maar dat je ook daadwerkelijk de regels had gelezen. Als je dat had gedaan, had je dit gelezen. Op deze manier mag je dus geen vraag stellen

Hier heb je de policy:
Policy: Alle regels die op het forum gelden

Probeer dus eerst dat andere PCI slot en drivers als dat het niet oplost, mag je nog een topic openen, maar dan met duidelijke titel, complete specifacaties van het moederborden de driverversie. We zijn geen helpdesk zegmaar :).

[ Voor 21% gewijzigd door JvS op 23-08-2003 20:41 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.