Toon posts:

On-Line spelen met een adslrouter

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nu al tijden op zoek naar de oplossing voor het volgende probleem:
Als ik online probeer een spel te hosten is het spel voor niemand zichtbaar. Ik heb sterk het vermoeden dat het spel, zonder dat ik het wil, op mijn netwerk gezet wordt in plaats van op internet. Is er iemand die enig idee heeft hoe ik dit kan instellen? Gamespy geeft aan dat het een probleem is, maar zegt vervolgens niet wat ik eraan moet doen!! Lekker handig 8)7

Alvast bedankt!

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-08 22:01
Poortjes van de game poortmappen in je router, probleem opgelost. staat in de faq, vrij duidelijk zelfs.

• hannos
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-02 13:54

hannos

pardon me

als je achter een Router zit dan kun je normaliter volgens mij geen game HOSTEN, wel spelen

als je toch een game wilt gaan hosten (wat mij uiterst vreemd lijkt aangezien je dan best een goede verbinding moet hebben uitgaand van multiplayer games als cstrike etc) moet je dat volgens mij instellen op de router dat hij bepaalde poorten door moet sluizen van jou pc rechstreeks naar internet

• Icey
H a N N o schreef op 23 August 2003 @ 20:26:
als je achter een Router zit dan kun je normaliter volgens mij geen game HOSTEN, wel spelen
Als je poortjes doormapt moet dat makkelijk te doen zijn, en over de verbinding, je heb tegenwoordig al voor rond de 80 euro 8mbit, dat is voldoende om met een paar vrienden te csen :)

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Dit linkje was nog niet genoemd :)

Het Grote Poortmappingsverhaal

Daar heb je wel veel aan :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Topicstarter
Icey schreef op 23 August 2003 @ 20:26:
Poortjes van de game poortmappen in je router, probleem opgelost. staat in de faq, vrij duidelijk zelfs.
Ik heb inderdaad die faq gelezen en gevolgd, maar de foutmelding bij gamespy blijft!

• Icey
Verwijderd schreef op 23 August 2003 @ 20:32:
[...]

Ik heb inderdaad die faq gelezen en gevolgd, maar de foutmelding bij gamespy blijft!
gamespey moet je een vrij groot aantal poortjes mappen staat mij bij, wellicht ff op hun website kijken, ik ben het ooit tegen gekomen.

Oohja, google is je vriend :)

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:12

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

En toch moet je die FAQ ff doorworstelen.
Ergens in de manual van het spel is vast wel te vinden welke porten je open moet zetten.
Lees vervolgense deze door : Het Grote Poortmappingsverhaal en forward de porten naar je Game-Server.

Suc6

Braaikamer - Smoke&BBQ

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.