Toon posts:

Discriminatie

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben een vers nieuwe member van GoT. Allereerst complimenten voor het enorm grote fantatische forum, maar ook gelijk een opmerking.
Toen ik me ging aanmelden kon ik me niet aanmelden met mijn emailadres bij tiscali. Als foutmelding kreeg ik iets van: tiscali domain is not allowed.

Waarom discrimineren jullie je verse members zo? Ik heb me nu maar aangemeld met mijn tweede emailadres, maar daar kijk ik haast nooit naar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Lees jij nog eens de specs van 'discriminatie' door? Wordt jij gekenmerkt door het ras 'heeft emailadres van Tiscali'?

Het gaat er om dat het een gratis e-mail dienst heeft :) dat wordt tegenwoordig geweerd om cloontjes te weren.
(zie jvs hieronder ;))

[ Voor 50% gewijzigd door HunterPro op 23-08-2003 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:40

JvS

Ik heb hem zelf ook

omdat we last hebben gehad van iemand die met tiscali mailadressen maar BLEEF registreren om te gaan zitten zeiken op het forum en je daar oneindig mailadressen lijkt te kunnen aanmaken.

Het is toen op slot gezet.

Hunterpro: Dat is racisme. Neemt overigens niet weg dat het een zwaar overdreven manier van stellen is, maar daar wordt vast gehoopt veel aandacht mee te krijgen :z

[ Voor 28% gewijzigd door JvS op 23-08-2003 20:18 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
JvS schreef op 23 August 2003 @ 20:17:
omdat we last hebben gehad van iemand die met tiscali mailadressen maar BLEEF registreren om te gaan zitten zeiken op het forum en je daar oneindig mailadressen lijkt te kunnen aanmaken.

Het is toen op slot gezet.

Hunterpro: Dat is racisme. Neemt overigens niet weg dat het een zwaar overdreven manier van stellen is, maar daar wordt vast gehoopt veel aandacht mee te krijgen :z
het is wel een pakkende titel hier in LA ja :+

(vooral de gedachte... zucht, heb je er weer eentje...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vandaar, ik vond het gewoon vreemd dat tiscali leden (je hebt ook gewoon betaalde tiscalidiensten) zich hier niet aan kunnen melden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 17:40

JvS

Ik heb hem zelf ook

je hebt ook betaalde zonnet en hetnet diensten, alleen is het bij hun net ff iets te makkelijk om een gratis acountje aan te maken.

In principe moet er een workaround voor komen en moeten mensen zich met die adressen wel kunnen registreren, handmatig via een van ons (gathering@tweakers.net) ofzo. Maar die mogelijkheid hebben wij niet, helaas

[ Voor 46% gewijzigd door JvS op 23-08-2003 20:27 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

verder is het geen ramp, je kunt naderhand wel weer je tiscalimail instellen als mail op het forum. Je kunt er alleen niet mee registreren, dat is alles ;)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:22
Verwijderd schreef op 23 augustus 2003 @ 20:26:
Vandaar, ik vond het gewoon vreemd dat tiscali leden (je hebt ook gewoon betaalde tiscalidiensten) zich hier niet aan kunnen melden!
Mwa, je hebt tegenwoordig zelfs betaalde hotmail leden, en ik neem aan dat je snapt waarom je je niet met een hotmail account kunt aanmelden.....

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat lijkt me duidelijk! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rblommers
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:53
JvS schreef op 23 augustus 2003 @ 20:27:
je hebt ook betaalde zonnet en hetnet diensten, alleen is het bij hun net ff iets te makkelijk om een gratis acountje aan te maken.
volgens mij is het tegenwoordig helemaal niet meer mogelijk om gratis een hetnet acount te maken (ok het is niet duur, maar toch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me nu maar aangemeld met mijn tweede emailadres, maar daar kijk ik haast nooit naar!
Je kan na registratie je emailadres veranderen (via profile - wijzig profiel) , en dan kan je wel een tiscali-account gebruiken. Dus wat dat betreft is er geen probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Er is ook geen probleem, ik heb mijn mailadres al aangepast. Verder vind ik deze site echt geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;) ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Mooi. Opgelost
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.