[Incredimail] Uninstalled, maar laat een stukje achter...

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-08 15:45

Godjira

To infinity and beyond!

Topicstarter
Ik heb weer eens IncrediMail geinstalleerd om te kijken hoe de backup opties waren vergeleken met die van vorig jaar. Helaas moest ik constateren dat hier niets aan was veranderd en heb het programma dus meteen weer van mijn pc gehaald. Helaas laat het wel sporen achter, kijk maar eens in het plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://www.dbouma.cistron.nl/images/incredimail.png

Hoe kan ik dit handmatig verwijderen? Ik vind het namelijk nogal irritant dat het dit achter laat in mijn menu's.

Profile

Verwijderd

Bij mij staat die verwijzing in het register als &Add Animation to IncrediMail Stylebox in mapje MenuExt.
Ff zoeken in het register op 'IncrediMail' en daar verwijderen?

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 23 August 2003 @ 20:16:
Bij mij staat die verwijzing in het register als &Add Animation to IncrediMail Stylebox in mapje MenuExt.
Ff zoeken in het register op 'IncrediMail' en daar verwijderen?
Dat had ik dus al gedaan. Heb zelfs met ACE Utilities alle IncrediMail reg keys gewist, maar hij blijft in mijn menu staat :X.

Zijn er nog andere manieren die jullie weten?

offtopic:
Wat een bout programma zeg, dat IncrediMail...

[ Voor 10% gewijzigd door Godjira op 24-08-2003 10:42 ]

Profile

Verwijderd

moet je is voor de gein op een email link op een webpagina klikken
wil ie nog steeds incredimail opstarten
krijg je er ook niet uit

leuk spul he dat incredimail

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 24 August 2003 @ 10:47:
moet je is voor de gein op een email link op een webpagina klikken
wil ie nog steeds incredimail opstarten
krijg je er ook niet uit

leuk spul he dat incredimail
Behoorlijk ja! :(... De opzet van het programma is erg leuk, hoor. Bedoel, je kunt er leuke emails mee sturen, maar verder is het echt een bout programma. Ik had hem overigens niet als default client staan, dus die melding krijg ik gelukkig niet.

Profile

Verwijderd

Ik weet niet of Ace utillities echt alle extenties die bij IncrediMail horen ook verwijdert? Het zal wel (gebruik het programma niet) maar ff handmatig checken is misschien nog een optie? Staan er iig hier nog een paar: http://support.microsoft.com/?kbid=297069 nog een paar.

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 24 August 2003 @ 13:48:
Ik weet niet of Ace utillities echt alle extenties die bij IncrediMail horen ook verwijdert? Het zal wel (gebruik het programma niet) maar ff handmatig checken is misschien nog een optie? Staan er iig hier nog een paar: http://support.microsoft.com/?kbid=297069 nog een paar.
Bedankt! Ik had al heel wat keys verwijderd, maar nog niet allemaal ben ik bang. Als ik vanmiddag thuis ben ga ik het meteen nakijken.

THNX

Profile

Pagina: 1